Muista myös: lanttulaatikko!Kunnon touristi pakkaa kinkut ja piimät tietenkin mukaan matkaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista myös: lanttulaatikko!Kunnon touristi pakkaa kinkut ja piimät tietenkin mukaan matkaan
QT on mun syksyn pelastanut, kun ostaa ja myy joka päivä, osuu väkisinkin joskus kohdalleen. Vasta tuossa ostelin alle 130 etellispäivänä ja myin eilen 137 ja tänään ostin taas 121.qtllä menee yhtä huonosti kun on NAISasioiteni laita
kumpikohan kohenee ensin, vahva luotto qt:hen
Erinomainen lähtötilanne siis!
QT on mun syksyn pelastanut, kun ostaa ja myy joka päivä, osuu väkisinkin joskus kohdalleen. Vasta tuossa ostelin alle 130 etellispäivänä ja myin eilen 137 ja tänään ostin taas 121.
Australiaan mennessä ei kannata yrittää. Pääsee telkkariinKunnon touristi pakkaa kinkut ja piimät tietenkin mukaan matkaan
Joulukuussa 66 QT kauppaa tähän mennessä, yleensä 100 kpl erä.Minun takstiikka kun on börssissä ollut aina osta ja unohda, onely, niin ei ole käynyt miele:ssä kään tuollasita harrastaa
Australiaan mennessä ei kannata yrittää. Pääsee telkkariin![]()
Eikä kannata perseeseenkään tunkea, ne löytää sieltäkin.Banaania yritin kerran, vahingossa, koiro mokoma löysi sen
Eikä kannata perseeseenkään tunkea, ne löytää sieltäkin.
Voisin vaihtaa sen siihen kun vieressä nuokkuu nätti nuori nainen joka nojailee 11h minuun ja oma muija mulkoilee käytävän toiselta puolen.Se oiskin mukava lentää banaani perseessä 10+ tunnin lento.
Varmaan joku nauttis siitäkin…Se oiskin mukava lentää banaani perseessä 10+ tunnin lento.
Nousuviikolla ostoslistalla 3t hallitunkki ja 20t rässi.QT on mun syksyn pelastanut, kun ostaa ja myy joka päivä, osuu väkisinkin joskus kohdalleen. Vasta tuossa ostelin alle 130 etellispäivänä ja myin eilen 137 ja tänään ostin taas 121.
Sittenhän sulla on aikaa viimeistellä se saunalautta.Taitaa olla niin että kaikkia todennäköisyyksiä vastaan se alkoton kestää pidempään.
Mitä sillä siinä vieressä tekee.
Naiskauneus on kyllä hieno asia.
Vähän, sanonko suspektia alkaa kuvaamaan aamupalan tarjoilijatytön persettä.
Pyydä vaimoketta kuvaamaan. Sanot vaan että pakkiksen offarin runkkarit pyysi, kyllä se ymmärtääVähän, sanonko suspektia alkaa kuvaamaan aamupalan tarjoilijatytön persettä.