Niivvarmaan.En ole koskaan koria palauttanut, mutta tiedän että on. e: ei kyllä jokainen maatti, esim paikallisessa prismassa taitaa olla 2/4 korihihnalla.
Mutta hyvä että löytyi alan miehiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niivvarmaan.En ole koskaan koria palauttanut, mutta tiedän että on. e: ei kyllä jokainen maatti, esim paikallisessa prismassa taitaa olla 2/4 korihihnalla.
Mulla ei noi energiajuomat vaikuta piristävästi muuten kuin siinä vaiheessa kun pitäisi mennä nukkumaan, silloin ei enää väsytä.Jekkubattery hyvä yhdistelmä.
Ei paljon väsy paina.
Ei kyllä ole tullut vuosiin juotua, mutta mukaan tiraus limeä, niin on omaan makuun hy hä.
Oon ollut Eläkeläisten keikalla Lutakossa, selvinpäin. Olin varmaan ainoa, baarimaijat ja portsarit mukaan luettuna. Oli kokemus. Seuraavalla kerralla otan pari päivää pohjia ihan varmuudeksiAbsolutistina pikkujouluissa, oli sekin kokemus. Mutta voipahan ihan hyvillä mielin mennä töihin kun muistaa kaiken.
EisaatanaOon ollut Eläkeläisten keikalla Lutakossa, selvinpäin. Olin varmaan ainoa, baarimaijat ja portsarit mukaan luettuna. Oli kokemus. Seuraavalla kerralla otan pari päivää pohjia ihan varmuudeksi![]()
Sama vaiva vie ne sitten lasinkeräykseen tai palautukseen, mutta jollakinhan se Geen hankinta on rahoitettava.itsehän olen ratkaissut pulonplautusongelman siten, että kun nauttii kaikki annokset a-alueella niin kaikki palautusvaiva kuuluu siihen tuotteen/palvelun hintaan
kyllon helppoa
vaiva
Kehittelet jonkun kryptovaluuttakeikauksen.Oisko ideoita johonkin hyvään pyramidihuijausjuttuun?
Sellaiseen mielellään missä taskut täynnä rahaa ja vuoden parin päästä vapautta ei ole rajoitettu viranomaisten toimesta.
Ihmisillä taas liikaa rahaa mutta ei intoa töihin ja unelmat helposta elämästä elää vahvana, kuulostaa ihan sopivalta hetkeltä kerätä pöljiltä turha omaisuus pois kuleksimasta.
Tän kun yhdistää johonkin epätoivoiset poikamiehet etsii naista juttuun niin voisi olla aika lyömätön yhdistelmä.Kehittelet jonkun kryptovaluuttakeikauksen.
Nehän on nyt muotia.
Se ns louhinta vois toimia vaikka niin että joystickkiä vemputetaan eestaas niinku jossain commodore64 pelissä.
Ja mitä enemmän vemputtaa niin sitä enemmän tulee hilloa.
Ei muuta kuin terveellistä ja säännöllistä elämääSuljetulla ollu gines 1kk ja tänää vika pitkä loma ennen uloskirjoutusta su-ma. Allekirjoittaneella paukku psykoottinen neuroosi masennusvärityksillä syksyn myötä.
Koettu on.Oon ollut Eläkeläisten keikalla Lutakossa, selvinpäin. Olin varmaan ainoa, baarimaijat ja portsarit mukaan luettuna. Oli kokemus.
Minä voisin vaihtaa. Jos ei varsinaisesti tartte tehdä mitään. Korkeintaan jotain kevyttä.Rekrybona 3kiloa. Yks hyvää tahtia tulossa, pari neuvottelee.
Tarviiko joku muu töitä?
Epäilen että tarttee olla inssin paperit?Rekrybona 3kiloa. Yks hyvää tahtia tulossa, pari neuvottelee.
Tarviiko joku muu töitä?
Rekrybona 3kiloa. Yks hyvää tahtia tulossa, pari neuvottelee.
Tarviiko joku muu töitä?
päteviä asentajia
Tarvisin kyllä henkilökohtaisen sihteerin. Siihen tehtävään olisi mielessä.. mielenkiintoisia tehtäviä. Eiköhän kevyeks lukeudu kumminkin.Minä voisin vaihtaa. Jos ei varsinaisesti tartte tehdä mitään. Korkeintaan jotain kevyttä.
Epäilen että tarttee olla inssin paperit?
Muuten vois kiinnostaa, voin toki kirjoittaa paperille että erittäin hjyva inshinööri, menisköhän läpi?
Ois kans yks haavissa. Saa nähdä nappaako.Rekrybona 3kiloa. Yks hyvää tahtia tulossa, pari neuvottelee.
Tarviiko joku muu töitä?