Etkö sä saanutkin pildee sitä kautta?
e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkö sä saanutkin pildee sitä kautta?
Noh mitä valitat? Mielummin kirvelee suussa vai perseessä?
Oliko tää se sama seppä joka piilotteli jossain erämaamökissä kun totuus alkoi selvitä.Ota Hannuun yhteyttä jos väsäisitte uuden W.incapitan, ei taida Jonnet muistaa Kailista. Olen messissä
Eikö noihin ole mitään lääkitystä?No melekeen perseessä tällä hetkellä. Kun pysty syömään kunnolla kun tuo vitun afta on niin vitun kipee ja niin vitun ärsyttävässä paikassa ettei kieltä pysty liikuttaan.
No ei mitään oikeasti hyödyllistä. Aftab joo, mutta aika huono kokemukseni mukaan. e: eikä aftab näköjään taida olla enää myynnissäEikö noihin ole mitään lääkitystä?
Kyllä näin o.Joku juttu oli, että pillua saa
Hammaslääkärille pääsee kun se on ollut jo viikkoja parantuneena.Hammaslääkäreillä on jotain pirunpaskaa, jolla saa poltettua aftan hetkessä tunnottomaksi. Sattuu toki hieman.
Minulla oli joskus afta kielessä aika syvällä nielussa, ihan hirveä. Sain ohjeen purskutella xylocainia, että pystyisin joten kuten syömään. Ei hirveästi auttanut paitsi että mikään ei tietysti maistunut sen litkun jälkeen miltään.Kun pysty syömään kunnolla kun tuo vitun afta on niin vitun kipee ja niin vitun ärsyttävässä paikassa ettei kieltä pysty liikuttaan.
-> Tohtorilla ei ole lihava oloNo melekeen perseessä tällä hetkellä. Kun pysty syömään kunnolla kun tuo vitun afta on niin vitun kipee ja niin vitun ärsyttävässä paikassa ettei kieltä pysty liikuttaan.
Mulla on aina joskus nielussa, tylsää syödä sillonki, mutta ei sentään joka kielen heilautus vihlo..toisin kuin ny.Minulla oli joskus afta kielessä aika syvällä nielussa, ihan hirveä. Sain ohjeen purskutella xylocainia, että pystyisin joten kuten syömään. Ei hirveästi auttanut paitsi että mikään ei tietysti maistunut sen litkun jälkeen miltään.
En tiedä miksi mutta Mynthon-merkkisistä pastilleista tulee minulle aftoja. Löydettyäni syy-seurausyhteyden (ihan vain testaamalla): Vicks Blue pastillit onely, ei aftoja vuosiin. (paitsi että nyt kun näin kirjoitin niin...)
EIPÄ-> Tohtorilla ei ole lihava olo![]()
Tuossahan kävis niin, että sua pidettäs uudestisyntyneenä Kekkosena, kun on varaa tuollaisen somejulkisuuteen. Kohta sun ovella oliskin jono pisnesmiehiä ja kansanedustajia tyrkyttymässä hallituspaikkoja. Mieti sitä vitutuksen määrää!Minä en ole ikinä kirjoittanut Linkediniin mitään. Muussa somessa on edes jotain hyvää, mutta linkkaria inhoan aivan varauksetta. Kun voitan lotossa ettei tarvitse välittää mistään, rupean postaamaan sinne ryyppyjuttuja ja tissejä.
No sitäkään en toivoisi.Pusutauti se pirullinen on. Ei tee mieli syödä- tai juoda.