Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jekkubattery hyvä yhdistelmä.

Ei paljon väsy paina.

Ei kyllä ole tullut vuosiin juotua, mutta mukaan tiraus limeä, niin on omaan makuun hy hä.
Mulla ei noi energiajuomat vaikuta piristävästi muuten kuin siinä vaiheessa kun pitäisi mennä nukkumaan, silloin ei enää väsytä.
Jekku ja kossubattery (tai mikä e-juoma sattuu olemaankin) on itsellä kuulunut aina valikoimaan kun on lähtenyt neonvaloon asti, ihan maun takia koska etenkin jekkubatteryn mausta tykännyt aina.

Absolutistina pikkujouluissa, oli sekin kokemus. Mutta voipahan ihan hyvillä mielin mennä töihin kun muistaa kaiken.
Oon ollut Eläkeläisten keikalla Lutakossa, selvinpäin. Olin varmaan ainoa, baarimaijat ja portsarit mukaan luettuna. Oli kokemus. Seuraavalla kerralla otan pari päivää pohjia ihan varmuudeksi :LOL:

itsehän olen ratkaissut pulonplautusongelman siten, että kun nauttii kaikki annokset a-alueella niin kaikki palautusvaiva kuuluu siihen tuotteen/palvelun hintaan

kyllon helppoa
Sama vaiva vie ne sitten lasinkeräykseen tai palautukseen, mutta jollakinhan se Geen hankinta on rahoitettava.

Oisko ideoita johonkin hyvään pyramidihuijausjuttuun?
Sellaiseen mielellään missä taskut täynnä rahaa ja vuoden parin päästä vapautta ei ole rajoitettu viranomaisten toimesta.

Ihmisillä taas liikaa rahaa mutta ei intoa töihin ja unelmat helposta elämästä elää vahvana, kuulostaa ihan sopivalta hetkeltä kerätä pöljiltä turha omaisuus pois kuleksimasta.

Oisko ideoita johonkin hyvään pyramidihuijausjuttuun?
Sellaiseen mielellään missä taskut täynnä rahaa ja vuoden parin päästä vapautta ei ole rajoitettu viranomaisten toimesta.

Ihmisillä taas liikaa rahaa mutta ei intoa töihin ja unelmat helposta elämästä elää vahvana, kuulostaa ihan sopivalta hetkeltä kerätä pöljiltä turha omaisuus pois kuleksimasta.
Kehittelet jonkun kryptovaluuttakeikauksen.
Nehän on nyt muotia.
Se ns louhinta vois toimia vaikka niin että joystickkiä vemputetaan eestaas niinku jossain commodore64 pelissä.
Ja mitä enemmän vemputtaa niin sitä enemmän tulee hilloa.

Kehittelet jonkun kryptovaluuttakeikauksen.
Nehän on nyt muotia.
Se ns louhinta vois toimia vaikka niin että joystickkiä vemputetaan eestaas niinku jossain commodore64 pelissä.
Ja mitä enemmän vemputtaa niin sitä enemmän tulee hilloa.
Tän kun yhdistää johonkin epätoivoiset poikamiehet etsii naista juttuun niin voisi olla aika lyömätön yhdistelmä.

Suljetulla ollu gines 1kk ja tänää vika pitkä loma ennen uloskirjoutusta su-ma. Allekirjoittaneella paukku psykoottinen neuroosi masennusvärityksillä syksyn myötä.
Ei muuta kuin terveellistä ja säännöllistä elämää 👍
Oon ollut Eläkeläisten keikalla Lutakossa, selvinpäin. Olin varmaan ainoa, baarimaijat ja portsarit mukaan luettuna. Oli kokemus.
Koettu on.
Humppamato meinasi jyrätä alleen ja vieruskavereiden kaljat loukku päälle, mutta selvisin!

Rekrybona 3kiloa. Yks hyvää tahtia tulossa, pari neuvottelee.

Tarviiko joku muu töitä?

Edellisessä duunissa tarjottiin n. vastaavaa asentajille, jos saavat pätevän kolleegan houkuteltua töihin. Ei muuten ollut helppoa sittenkään, pätevät kaverit saivat omalla kokemuksella hyvää liksaa joka paikassa ja oli vaikea houkutella talon vaihtoon, vaikka meillä oli tarjota huikean hyvä bonarijärjestelmä heille. Tämä siis @PKS kun etsittiin päteviä asentajia töihin. Mun mielestä meillä oli hyvät palkatkin, yksi ahkera ex alainen oli tänäkin vuonna +100k€ listalla.

Minä voisin vaihtaa. Jos ei varsinaisesti tartte tehdä mitään. Korkeintaan jotain kevyttä.
Tarvisin kyllä henkilökohtaisen sihteerin. Siihen tehtävään olisi mielessä.. mielenkiintoisia tehtäviä. Eiköhän kevyeks lukeudu kumminkin.

Epäilen että tarttee olla inssin paperit?
Muuten vois kiinnostaa, voin toki kirjoittaa paperille että erittäin hjyva inshinööri, menisköhän läpi?

Pitkälti inssi, yhtäpaljon tai enemmän di. On myös ktm ekonomi -osastoa. Tohtoreitakin jokunen asiantuntijahommissa.

Back
Ylös Bottom