Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pääseköhän tässä ny suomeen joulupukiksi, kun on joku Afriikan rutto päässyt valloilleen.

20210815_000311.webp

Eräs korealainen matkusti tuollaisessa kokovartalokortongissa ja maski siellä alla.

nyt se taitaa olla varmaa, olen vanha!

tulee raadiosta kenttiä ja kuullostaa erittäin hyvältä

#loppuonlähellä

Täältä kun löytyy kaikki tieto niin...
Kaksikerroksinen karuselli? eli sellainen pyörivä juttu keittiöön mihin voi laittaa vaikka mausteita tjsp.
Ei oikein tahdo löytyä mitään hyvää tai sitten en osaa oikeita hakusanoja, oisko kellään hyvää vinkkiä moisesta?

Täältä kun löytyy kaikki tieto niin...
Kaksikerroksinen karuselli? eli sellainen pyörivä juttu keittiöön mihin voi laittaa vaikka mausteita tjsp.
Ei oikein tahdo löytyä mitään hyvää tai sitten en osaa oikeita hakusanoja, oisko kellään hyvää vinkkiä moisesta?

?

?
Toi Stoneline on yllättävän edullisen oloinen kun sisältää purkitkin, arvasin että tulee hieman erilaisia mitä itse on etsinyt.
E: Tosin miettinyt sellaista mihin saisi ne erilaiset maustepurkit suoraan eli tavallaan korimallinen, niitä on vähempi.

Toi Stoneline on yllättävän edullisen oloinen kun sisältää purkitkin, arvasin että tulee hieman erilaisia mitä itse on etsinyt.
E: Tosin miettinyt sellaista mihin saisi ne erilaiset maustepurkit suoraan eli tavallaan korimallinen, niitä on vähempi.
Jälleenmyyjien laadusta en tiedä mitään. Kunhan guuglasin mausteteline.

Jälleenmyyjien laadusta en tiedä mitään. Kunhan guuglasin mausteteline.
Mulla on silmissä näkynä sellainen pitsimäisellä reunalla oleva kaksikerroksinen teline mihin niitä saa ahdettua, eikä toiselta puolelta lentele ympäriinsä.
Toi omilla purkeilla oisi hyvä juttu mutta kukaan ei jaksa niitä mausteita niihin kuitenkaan vaihtaa ja kirjoittaa vielä mikä mauste siellä on, homma karkaa lapasesta kun pitäs vielä ostaa se nauhakirjoitin niitä varten...

Mulla on silmissä näkynä sellainen pitsimäisellä reunalla oleva kaksikerroksinen teline mihin niitä saa ahdettua, eikä toiselta puolelta lentele ympäriinsä.
Toi omilla purkeilla oisi hyvä juttu mutta kukaan ei jaksa niitä mausteita niihin kuitenkaan vaihtaa ja kirjoittaa vielä mikä mauste siellä on, homma karkaa lapasesta kun pitäs vielä ostaa se nauhakirjoitin niitä varten...

?

Eijkyllä pyöri.

@Joxuz sinäkös se olit joka väitteli opettajansa kanssa polkupyöristä joskus?

View: https://youtu.be/9cNmUNHSBac?t=444

Kyllä!

Tätä viteota olisi tarvittu. Väitin että polkupyörä pysyy pystyssä itekseen, kun antaa sille vauhdit. Mutta opettaja väitti, että näin ei ole, vaan se kaatuu hänen mallinnuksen mukaan.

Ei auttanut, vaikka sanoin, että perhana oon junnuna laittanut monet kerrat pyörän alamäkeen ja hienosti rullas. Ollut vaan kuulemma tuuria. :LOL:

Back
Ylös Bottom