Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä. Vittumaisen tuntuista, mutta se kestää 5sec niin ihan sama.Kolmesti käynyt eikä sitä kyllä pysty edes kivuksi luokittelemaan. Tuntuu korkeintaan epämiellyttävältä.
Täältä kun löytyy kaikki tieto niin...
Kaksikerroksinen karuselli? eli sellainen pyörivä juttu keittiöön mihin voi laittaa vaikka mausteita tjsp.
Ei oikein tahdo löytyä mitään hyvää tai sitten en osaa oikeita hakusanoja, oisko kellään hyvää vinkkiä moisesta?
Toi Stoneline on yllättävän edullisen oloinen kun sisältää purkitkin, arvasin että tulee hieman erilaisia mitä itse on etsinyt.
![]()
Stoneline Mausteteline + 12 maustepurkkia, STONELINE | Klingel
Laadukas Stoneline-merkkinen maustehylly kuuluu jokaiseen hyvinvarusteltuun keittiöön. Tilaat hyllyn vaivattomasti verkkokaupastamme. Verkko-ostosten teko owww.klingel.fi
Wenko Mausteteline 2 Hyllyä Hopeanvärinen - Keittiöliike.fi
Keittiökauppa: Klingelwww.keittiökauppa24.fi
![]()
Wenko Mausteteline, 2 hyllyä | Klingel
Monikäyttöinen mausteteline pyörivällä alustalla. 2 hyllyä. Luo järjestystä kaappeihin. Haluamasi elintarvikkeet, mausteet tai vaikka juomalasit ovat nopeaswww.klingel.fi
?
Jälleenmyyjien laadusta en tiedä mitään. Kunhan guuglasin mausteteline.Toi Stoneline on yllättävän edullisen oloinen kun sisältää purkitkin, arvasin että tulee hieman erilaisia mitä itse on etsinyt.
E: Tosin miettinyt sellaista mihin saisi ne erilaiset maustepurkit suoraan eli tavallaan korimallinen, niitä on vähempi.
Mulla on silmissä näkynä sellainen pitsimäisellä reunalla oleva kaksikerroksinen teline mihin niitä saa ahdettua, eikä toiselta puolelta lentele ympäriinsä.Jälleenmyyjien laadusta en tiedä mitään. Kunhan guuglasin mausteteline.
Mulla on silmissä näkynä sellainen pitsimäisellä reunalla oleva kaksikerroksinen teline mihin niitä saa ahdettua, eikä toiselta puolelta lentele ympäriinsä.
Toi omilla purkeilla oisi hyvä juttu mutta kukaan ei jaksa niitä mausteita niihin kuitenkaan vaihtaa ja kirjoittaa vielä mikä mauste siellä on, homma karkaa lapasesta kun pitäs vielä ostaa se nauhakirjoitin niitä varten...
Tää alkaakin olemaan sellaista mitä hakenut, vitsi kun on ulkkisverkkis.Pyörii.
![]()
16 Jar Chrome Spice Rack with Revolving Wire Stand Finland | Ubuy
Shop the best selection of Kamenstein Filled 16 Jar Chrome Wire Revolving Spice Rack at Ubuy Finland. Get the perfect spice storage solution for your kitchen. Buy now!www.ubuy.fi
haittaakse? Jos toimituskulut on kohtuulliset ja tuote sitä mitä halutaan niin mitä väliä?ulkkisverkkis.
Ei jaksais odotella 2-3 viikkoa kun jotain tilaa, tuolla on tosi pitkät toimitusajat.haittaakse? Jos toimituskulut on kohtuulliset ja tuote sitä mitä halutaan niin mitä väliä?
Sitten ei maha mittään. Ei muuta kuin jatkaa guuglettelua.Ei jaksais odotella 2-3 viikkoa kun jotain tilaa, tuolla on tosi pitkät toimitusajat.
hitsaisin
@Joxuz sinäkös se olit joka väitteli opettajansa kanssa polkupyöristä joskus?
View: https://youtu.be/9cNmUNHSBac?t=444