Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokohan nyt saisi kesälle 2023 katsastusajan varattua.Ehdottomasti![]()
Mulla ei oo mitään ongelmaa mennä töihin vaikka olis millainen vkonloppu ollut.Teidän pitäisi helistön kanssa joku vertaistukiryhmä...![]()
En minäkään ehdi mutta on pakko olla pois töistä kun ei ne huoli mua tässä kunnossa sinne. Tosin ei olisi voimiakaan tehdä muuta kun olla ja siellä se ei ole mahdollista. Jos olis joku kiva toimistotyö niin ehkä jaksaisin. Treenit on ollut kaikki pakko jättää väliin, että ei tule kuolema.kuullostaa hyvältä syyltä
VoiVeljet jos joskus ehtisi pitää sairauslomia niin olisin välittömästi tuosta syystä
nimim. en muista koska viimeksi poissa työmaalta pl. vuosilomat
Minä ainakin tungen sen tikun niin syvälle kun vaan menee. Ja vähän vielä pidemmälle. Raavaat miehetkin saa kyyneliin.Ei se niin paha olesieraimesta sieluun vaan, ja ne on yleensä ollut naishoitajia!
Takuuhommat!Voihan kusinen mulukku sentäs. Jääkaappi sanoi sopimuksensa irti, eihän tuo ollut kuin 2kk vanha.![]()
Uusi tulossa, mutta ei tarkkaa tietoa millä hetkellä. Jumalauta että vituttaa olla edes tätä lyhyttä aikaa ilman jääkaappia, on muuten hyvin paljon hankalampaa kuin miltä kuulostaa.Takuuhommat!
Kolmesti käynyt eikä sitä kyllä pysty edes kivuksi luokittelemaan. Tuntuu korkeintaan epämiellyttävältä.Koronatesti sattuu ihan håmåna, menkää mieluummin vaikka hammaslääkäriin jos masokismi kiinnostaa, todnäk sattuu vähemmän ja voi olla jotain hyötyä.
etätyöeristäytyminen on pitänyt kaikki pöpöt loitolla.
Kolmesti käynyt eikä sitä kyllä pysty edes kivuksi luokittelemaan. Tuntuu korkeintaan epämiellyttävältä.