Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa suosia sellaista tasokasta missä käyttökustannukset siedettävät, kone ei liikaa temppuile ja ominaisuudet sopii omiin tarpeisiin. Ainahan noita komeita kesämalleja on mutta niissä sitten ruukaa olemaan se ettei kestä kunnon käyttöä ja rupeaa reistailee heti ensimmäisillä hankalilla keleillä. Sit myös se huoltotarve on hyvä pitää mielessä, jos liiaksi jättää tyhjäkäynnille.

Tenniskyynärpää kettuili viimeyön niin uni jäi vähiin. Nyt pullailen ihan omituisia buildeja dockeriin ja ihmettelen kun ei hommat toimi.

Mies ei toimi.

ympärivuotinen, ei museo

ei tuunattuja puskureita ym. humpuukia eli ns. alkuperäiskuntoinen
Sittenhän valinta on melko selvä.

36345

Tuota olen miettinyt, kun ei riitä rahat käymään kynsistudioilla ja omat kynnet on niin haprakat. Tavoitteena ei ole bling bling kotkankynnet vaan siistit ja ehjät "arkikynnet".

Juuri siihen aivan paras. Minäkin siis käytän vain geelilakkausta omalla (lyhyellä) kynnellä, ja sellaista jälkeä saan tehtyä, että sen pari viikkoa pysyy aina erittäin hyvänä kynnet. Huoliteltu olo, kun on edes kynnet aina mintissä.

Voi pylly!!!!

Olen lounaalla ja täällä on sellainen salskea silverfox, joka selvästi pitää pientä silmäpeliä kanssani, mutta suurinosa menee hukkaan, koska EN NÄE tarpeeksi hyvin.

Nyt muuten lähti ne uudet rillit ostoslistalle!
Ajatella, rahavaikeuteni voisivat olla iäti ohitse, jos näkisin selkeästi kauemmaksikin kuin noin kolme metriä 😭

Helistimen olis pitäny olla ke-pe välinen yö liikenteessä heltsinkissä. Olis ollu baarit täynnä kännisiä kirurkeja, senku valkkaa mieleistä erikoisalaa edustavan. Mutta ne päivät oli ja loppu jo. e: toisaalta kukapa ny kirurkeja kestäis, hyi.
Nyt vasta sanot!

On niin kova ihmisen kaipuu, että jopa kirurgi kelpaisi.

Kun ihmiset haluaa lokeroida oman seksuaalisuutensa olemalla ties mitä trans, bi, homo, hetero yms. seksuaalista niin nyt löytyi vihdoinkin oma lokero.
Haluan että minulle järjestetään omat tilat koska olen proseksuaali.

Maanantain meditaatiotuokio

Taaskaan en saanut nukkua; miten ihmeessä selviän tästä? - sanon minä.
Ole vain! - sanoo Hän.
Olet tyhmä etkä kelpaa; vain äiti kelpaa. - sanoo hän.
Ole vain! - sanoo Hän.
Kuuntelisit joskus ja tekisit jotain! - sanoo hän.
Ole vain! - sanoo Hän.
Check Engine! - sanoo hän.
Ole vain! - sanoo Hän.
Me haluttas kyllä pitää sut, mutta ei voida jatkaa sopparia. - sanoo hän.
Ole vain! - sanoo Hän.
Harvoin tapaa tuollaista miestä; tulepa käymään kahvilla! - sanoo hän.
Ole vain! - sanoo Hän.
Vittu mikä päivä; saakohan yöllä nukkua? - sanon minä.
Ole vain! - sanoo Hän.

Kun ihmiset haluaa lokeroida oman seksuaalisuutensa olemalla ties mitä trans, bi, homo, hetero yms. seksuaalista niin nyt löytyi vihdoinkin oma lokero.
Haluan että minulle järjestetään omat tilat koska olen proseksuaali.
DigC9PpV4AAuuGe.webp

Kun aloin asiaa miettiä niin en tunne yhtään G-miestä. Tai G-henkilöä.

Tunteeko joku? Millaiset tyypit niillä ajelee.
No tos vieressä asuu yks jolla semmonen o, sen nimi on cledos joku räpädiräp ja toinen jolla on niin (kaverin naapuri) Mikael Gabriel ja se o myös räpäyttelijä.

lisäys en tunne, mutta tiiän.

lisäys 2, en halua edes tuntea

Kun aloin asiaa miettiä niin en tunne yhtään G-miestä. Tai G-henkilöä.

Tunteeko joku? Millaiset tyypit niillä ajelee.
Paikallisen maansiirto ja mansikkafirman auto.
Ihan varmasti tolla ajeleekin rasva-apinat työmaalta toiselle...

kun ja kerran täällä kaikki tiedetään niin, kun on airpods pro napit ja niissä on ihan kamalat omat sovittimet (ne kumitutit) niin saako ja mistä niihin paremmat?

Back
Ylös Bottom