Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20211122_135824.webp

Juuri siihen aivan paras. Minäkin siis käytän vain geelilakkausta omalla (lyhyellä) kynnellä, ja sellaista jälkeä saan tehtyä, että sen pari viikkoa pysyy aina erittäin hyvänä kynnet. Huoliteltu olo, kun on edes kynnet aina mintissä.
Minkä merkkinen sinulla on uv-laite ja geelivärit?

Eihän tuo kauhistunut nainen itse edes ole naapuri... Nämä ylilyönnit vie ikävästi pohjaa sinänsä tärkeältä asialta.

oletko ikinä kuunnellut Hänen lähetystä ylex kanavalta, jos et: älä kuuntele

Minä olen kesällä kun kuuntelin rokin sijaa joko suomi tahi ylex
yhtenä päivänä piti oikein googlettaa, että minkänäkönen vosu tuollasia höpisee

VoiVeljet mitä höpinöitä välillä, huhhuhjavieläkerranhuhhuh

ei liity

View: https://www.youtube.com/watch?v=ZMW8xAv-Y6w

Fård petti minut. Tai oikeastaan akku minut petti… mutta tietääkö joku täällä, että kun siinä meni se ajonesto päälle niin meneekö se pois päältä, kun sen akun vaihtaa?

Fordista ja ajonestosta tuli mieleen kun kerran sierralla pikku nyppylästä otettiin ilmaa ja auto sammui siihen. Ihmeteltiin et mikä saatana kun ei enää lähde käyntiin, soitto foordi ukolle joka neuvoi että takakontissa on rele tai vastaava joka sammuttaa bensapumpun jos auto käy ilmassa tai kolaroidaan tjsp. Katkaisijasta kääntö ja taas pelasi.

Kävin hakemassa kaupasta helpotusta tenniskyynärpäähän, mutta olikin ne käsivarsiremmit loppu. Ostin sitten polven patellaremmin kun ajattalin, että nuo yleensä on aika pieniä.

Onneksi ostin, tuo sentäs ylettyy niukasti kiinni. Minkälaisia rimpuloita ihmiset yleensä on?

Kipukin helpotti.

Fård petti minut. Tai oikeastaan akku minut petti… mutta tietääkö joku täällä, että kun siinä meni se ajonesto päälle niin meneekö se pois päältä, kun sen akun vaihtaa?
Luulisi että toimii ihan normaalisti kun saa akkuun wirtaa.

Back
Ylös Bottom