Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähänkö on taas alkanu mielessä pyörimään, että lähtis takas asennus hommiin. Ei maistu tämä konttorilla nysvääminen sit niin vähääkään. Pitäis vaan keksiä, et minkä tyyliseen touhuun lähtis sekaantuun. Palkka jos pyöris jossain 3,2-3,5k€/kk kantimissa, niin riittäis mulle. Toki tuo liksa tarkoittaa, et pitää olla jotain spesiaalimpaa masentelua, mutta se ois vaan aina parempi.

Oisko arvon raadilla heittää jotain vinkkiä, mitä kannattais alkaa katselemaan?

Mä voisin alkaa asentaa kesäisin asfalttia maahan.
Tai ei oikeastaan se itse asennus mutta yleismiehenä oleminen oli kivaa puuhaa kun tein kaikkea mahdollista liikennemerkkien hoitamisesta ja tikkarimiehen pestistä näytteenottoihin timanttiporalla. Joskus jyrääkin ajamassa.

Mä voisin alkaa asentaa kesäisin asfalttia maahan.
Tai ei oikeastaan se itse asennus mutta yleismiehenä oleminen oli kivaa puuhaa kun tein kaikkea mahdollista liikennemerkkien hoitamisesta ja tikkarimiehen pestistä näytteenottoihin timanttiporalla. Joskus jyrääkin ajamassa.
2049815.webp

Herätys alta 6h, huoh. Huomasin ehkä liiankin myöhään että päivän kalorit pahasti pakkasen puolella tavoitteesta, joten paketillinen siipiä korjaamaan tilannetta.

Huomiselle kaksi tavoitetta - päikkärit + gymi. Töitä sitten filleriksi niin maan pirusti.

5 viikko menossa kuivin suin.
Kaikkea se teettää kun mietin lähtiskö kohta uimaan, riiviö käyttänyt maidot niin pitäs lähteä sitä hakemaan niin kai siinä samalla voi käydä uimassa.

Noinkohan Eskoa kurmuutetaan vielä tänäänkin?
Somessa kun katselin niin 99.9% ihmiset Eskon puolella ja nää toimittelijat sai kuraa niskaan.

Ukkolalla oli hyvä kolumni aiheesta.

Yksi favouritse kolumnin kirjoittajistani. Kirjoittaa hyvin asiasta kuin asiasta.
Joskus aikoinaan tuli seurattua hommaforumia, siellä oli jopa oma hymiö Sannalle kun oli "väärällä" puolella. Homman perustaja Turkkila kävi sittemmin nahkapamputtamassa Sannan järkiinsä, taitavat olla vieläkin yhdessä.

kerrankin soi raadio rokilla hyvää rokkia

mitään muuta taajuutta ei uskalla loppuvuonna enää virittää, ettei vain kuulu joku joulupinmputus!

Back
Ylös Bottom