Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
11/16. Pari tyhmää mokaa![]()
Kuinka hyvin muistat suomalaisten hittibiisien sanat 1980-luvulta? Testaa – vain todelliset kasarimusatietäjät saavat yli 12 oikein
Kasarimusiikin ystävä, nyt on sinun aikasi loistaa! Testaa, tunnistatko 80-luvun tunnetut suomalaiset kappaleet.www.is.fi
15/16
Onneksi lasi oli jo tyhjä. Ei mennyt juomaa hukkaan.
Paljos oli lämpöä?Hyvä tuli alemmassakin lämpötilassa.
Jälkiruokamenu: Aino Mango&Suklaa, kahvi ja Kummeli 30v juhlajakso.
Alempi lämpötila ei varmaan koskaan ole huonompi, kaikki lihat ei siitä vaan mitään hyödy, kun taas jollekin palalle ei vaan korkea lämpö sovi.Hyvä tuli alemmassakin lämpötilassa.
Joo. Epic fail Bottaksen puolesta.Rupesi gummit räjähtelemään.
Uuni 150 ja file folioon vetäytymään kun paistomittari näytti 56.Paljos oli lämpöä?
Mulla oli naudan ulkofilee joka ei hirmu paksu, varmasti huoneenlämpöinen ennen uuniin laittoa ja uuniin lämmöksi 150 astetta.
Tuli ihan törkynopeesti mittariin 65 astetta ja aattelin että nyt on kengänpohjaa, lisäksi muut ainekset vaiheessa niin jouduin laittamaan foliossa sammutettuun uuniin ettei jäähdy liikaa.
Silti oli tosin medium miinus sisältä enkä epäile kun uusi mittari mittariakaan.
EissaatKummeli 30v juhlajakso.
Ja ihan ymmärrettävästi, se raja torkun ja apnean välillä on välillä sama kuin ripulia parantelis piereskelemällä. Itse en vaan jaksa sitä humalaista propotalkia ja toisekseen kuten sanottua, riittävällä maskihapetuksella siedetään apneaakin aika pitkälle ilman saturaatiodroppeja. Toki, on niitä hoitsuja joita vähän ujostuttaa tommoset asiat. Siksi kai olin aika suosittu aneihminen, kun mulle oli tärkeää myös se että sain täytellä niitä ristikoita rauhassa.Kaikki ei uskalla annostella riittävästi.