Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä tuli alemmassakin lämpötilassa.

Jälkiruokamenu: Aino Mango&Suklaa, kahvi ja Kummeli 30v juhlajakso.
Paljos oli lämpöä?

Mulla oli naudan ulkofilee joka ei hirmu paksu, varmasti huoneenlämpöinen ennen uuniin laittoa ja uuniin lämmöksi 150 astetta.
Tuli ihan törkynopeesti mittariin 65 astetta ja aattelin että nyt on kengänpohjaa, lisäksi muut ainekset vaiheessa niin jouduin laittamaan foliossa sammutettuun uuniin ettei jäähdy liikaa.
Silti oli tosin medium miinus sisältä enkä epäile kun uusi mittari mittariakaan.

Hetkinen! Olenkos syönyt tänään yhtään mitään?
Minä olen.

pp,840x830-pad,1000x1000,f8f8f8~01.webp

Paljos oli lämpöä?

Mulla oli naudan ulkofilee joka ei hirmu paksu, varmasti huoneenlämpöinen ennen uuniin laittoa ja uuniin lämmöksi 150 astetta.
Tuli ihan törkynopeesti mittariin 65 astetta ja aattelin että nyt on kengänpohjaa, lisäksi muut ainekset vaiheessa niin jouduin laittamaan foliossa sammutettuun uuniin ettei jäähdy liikaa.
Silti oli tosin medium miinus sisältä enkä epäile kun uusi mittari mittariakaan.
Uuni 150 ja file folioon vetäytymään kun paistomittari näytti 56.

Aikuisen hirven file, joten aika paksu. Jäi sen verran punaiseksi että leikatessa alkoi jo epäilyttää, mutta hyvää se oli.

Kaikki ei uskalla annostella riittävästi.
Ja ihan ymmärrettävästi, se raja torkun ja apnean välillä on välillä sama kuin ripulia parantelis piereskelemällä. Itse en vaan jaksa sitä humalaista propotalkia ja toisekseen kuten sanottua, riittävällä maskihapetuksella siedetään apneaakin aika pitkälle ilman saturaatiodroppeja. Toki, on niitä hoitsuja joita vähän ujostuttaa tommoset asiat. Siksi kai olin aika suosittu aneihminen, kun mulle oli tärkeää myös se että sain täytellä niitä ristikoita rauhassa.

#lihavaolo. Kävin sitten shoppailemassa lisää paitoja, nappasin vakiotuoksua 100+10ml ja kävin naiselle hakemassa lahjomisia. Ja jotain hemmetin käsipyyhkeitä ja uuden repun.

2021-11-13 19.45.59.webp

Pillua tekis edelleen mieli.

Back
Ylös Bottom