Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanokaapas nyt mastercheffit että mitenkä.

Ulkofile uunissa kokonaisena. Uunin lämpötilaksi suositellaan jossain ohjeessa 110-astetta, jossain 225-astetta ja sitten on vielä kaikkea tuolta väliltä.
Paistetaan siis paistomittarin kanssa ja sitten kun sisälämpö kohdallaan niin vetäytymään.

Onko tuolla uunin lämpötilalla millainen merkitys?

Itse menisin jollain 175 asteella kunnes sisälämpö karvan alle halutun, sitten viimeinen glaseeraus ja lämmöt tappiin pintaa varten.

Ulkofile uunissa kokonaisena. Uunin lämpötilaksi suositellaan jossain ohjeessa 110-astetta, jossain 225-astetta ja sitten on vielä kaikkea tuolta väliltä.
Paistetaan siis paistomittarin kanssa ja sitten kun sisälämpö kohdallaan niin vetäytymään.

@TJJ tuossa jo vastasikin, mutta ulkofile kuitenkin tuollainen "laatuliha", niin vähempikin riittää, liian kuumassa kannattaa ottaa herkkänä vetäytymään, ettei mene yli...

MJoo... Oon aikasemmin paistellu tuolla +200 lämpötilalla, eikä ne pilalle ole menneet.

Mutta kokeillaanpa tällä kertaa semmosta +150 lämpöä, voi sitten havainnoida tuleeko erilainen lopputulos.

Heräsin torkuilta aivan käsittämättömään naisen tarpeeseen. Jotain pameja sitä tarttis näihinkin tiloihin, luulin että josko sitä jo nelikymppisenä muka menohalut vähenisi mutta ei. Puuuhhh

Screenshot_20211121_143023.webp

Just eilen tein ja lämpö oli 150, meinasin ensin laittaa 125 mikä ois ollut oikea.

Harvemmin tulee lihaklönttejä kokonaisena kypsennettyä, olen pataruokien ystävä.
Uuni täysille ja lihat paahtumaan 5-10min ja sen jälkeen kaikki ainekset pataan ja 80-90 astetta 10-12 tuntia niin hyvä tulee.
Kokeiltiin ensi kerran osso buccoa eilen ja jämät tänään. Jatkoon.

Minulla lappo ostetuna 13. päivälle

samalla osti TIETYSTi Stam1nan lapon maaliskuulle
Itseasiassa nyt viiden kuuntelukierron jälkeen Keep your heart safe from me on noussut omaksi suosikiksi. Kakkoseksi viimeinen raita ja kolmoseksi nämä singlet Enemy ja The Void. Mutta hyvää kakkaa kokonaisuudessaan.

Back
Ylös Bottom