Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hänellä ole minkäänlaisia ongelmia naisille puhumisen kanssa, miehille ei kuulemma aina jaksa.

Noin muuten, ainoa paikka mistä minä olen onnistunut saamaan naisen mukaan sanomatta sanaakaan on yökerhon tanssilattia. Siellä on pari kertaa riittänyt pelkkä käden ojentaminen. Eli eikun Vokot tanssilattialle ja lantio liikkeelle 😁
Uuno Epsanjassa elokuvasta voi katella muuvit.

Eilen oli ankara Piporadiopäivä. Mm Sylvian joululaulu vaihtui kesken kaiken Elämäksi juoksuhaudoissa :eek:

Huomenna tsykiatri pirauttaa. Onkohan se keksinyt jonkun parantavan toimenpiteen?

Eikös silloin ole laitettu just sopiva luukki sulle?
No mutta sopiiko sellainen nimenomaan Piporadioon? Epäilen!

Nyt jos jaksaisi vähän meikata, niin tulisi söpöjä kuvia Tinderiä varten. Mielestäni voin hyvällä omallatunnolla mainostaa olevani todellinen erityinen lumihiutale 🥰

(Epäilen, että offarissa on todellisuudessa käynnissä villi veikkaus siitä, milloin Sylvi joutuu esim Niuvanniemeen 🤣)

20211111_163454.webp
Tuollaisia kauniita laineita. Meni vähän sekaiseksi ulkona tuulen vuoksi.

No mutta sopiiko sellainen nimenomaan Piporadioon? Epäilen!

Nyt jos jaksaisi vähän meikata, niin tulisi söpöjä kuvia Tinderiä varten. Mielestäni voin hyvällä omallatunnolla mainostaa olevani todellinen erityinen lumihiutale 🥰

(Epäilen, että offarissa on todellisuudessa käynnissä villi veikkaus siitä, milloin Sylvi joutuu esim Niuvanniemeen 🤣)
katso liitettä 235874
Tuollaisia kauniita laineita. Meni vähän sekaiseksi ulkona tuulen vuoksi.
Voiko siellä tinnerissä käyttää termiä "hullun kaunis"

Perhe mummolassa ja minä etätöissä kotona. Nukuin kolmen tunnin päikkärit ihan rauhassa. Nyt keitän kahvit ja tuijotan ulos ikkunasta hiljaisuuden vallitessa!

Back
Ylös Bottom