Mua ei kyllä yhtään huvita mitkään treffit.No nyt kyllä kannattaisi Tinneröidä, kun on iloinen pikkujoulukausi. Helppo mennä nauttimaan yhdet glögit ekatreffeillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua ei kyllä yhtään huvita mitkään treffit.No nyt kyllä kannattaisi Tinneröidä, kun on iloinen pikkujoulukausi. Helppo mennä nauttimaan yhdet glögit ekatreffeillä.
Eikö palkintovaimolla pitäisi olla vähän ulkonäköäkin?Palkintovaimo, mukana myös järki.
Se onkin katsos sellainen ovelasti punottu ansa, ensin ne aattelee että tässä on helppo niin saadaan koukkuun.Eikö palkintovaimolla pitäisi olla vähän ulkonäköäkin?järkikin on vähän jäässä.
"Skipataan deittailu ja siirrytään suoraan sohva, suoratoisto ja seksi -vaiheeseen. Vakaalle ja mukavalle miehelle myös persettä."Keksikääpä minulle hyvä teksti tinderiin, jota voisin sitten käyttää, jos sinne huvittaa liittyä.
Keksikääpä minulle hyvä teksti tinderiin, jota voisin sitten käyttää, jos sinne huvittaa liittyä.
Pitkästä aikaa heittänyt ihan vaan kävelylenkkiä niin kokoajan tekisi mieli lähteä juoksemaan, juossut viimeksi joskus viime vuoden keväällä ja aina ollut huono siinä. Viimeksi ihan tuossa tunti sitten oli sama fiilis.Pitäis lähteä juoksemaan. Vituttaa jo etukäteen mitä tuskaa se on kun oon velttoillut niin pitkään. Taas![]()
Eipäs juksata, mä tiedän!Illan eka drinkki.
Laitat otsikoksi Alenin tokaiseman "maximum attack"Keksikääpä minulle hyvä teksti tinderiin, jota voisin sitten käyttää, jos sinne huvittaa liittyä.