Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.



Sata päiväsakkoa ja 800€? Ja 458 alla? Jokin ei täsmää.

Sain Golffilla joskus 10 päiväsakkoa ja melkein samat.
Eikö nuo lie ihan normi tosi-tv tähden tulot jos sata päiväsakkoa antaa 800e maksettavaa.

Autojahan saa alle nykyään ilman minkäänlaista likviditeettiä.
 
ei ole mitään tarvetta

livun ydinkeskustassammekin aina tyylikkäästi 20-30km/h
Jossaki missä luvan kanssa saa mennä, sitten kyllä maistuu.

Hauska fakta: possu testasi uuden gt3n koneen luotettavuutta. Hana pohjassa kehää ympäri, muistaakseni 5000km, vain tankkaukset välissä.
 
Jossaki missä luvan kanssa saa mennä, sitten kyllä maistuu.

Hauska fakta: possu testasi uuden gt3n koneen luotettavuutta. Hana pohjassa kehää ympäri, muistaakseni 5000km, vain tankkaukset välissä.

"Saab halusi näyttää, kuinka turboahtimella varustettu auto kulkee ja kestää. Paikaksi valittiin USA:ssa sijaitseva Talledegan moottorirata. Testi tehtiin vuonna 1986 Saab 9000 turbolla. Rataa ajettiin tunnista toiseen, ja ennätykset rikkoutuivat koko ajan. Testiin otettiin kolme Saab 9000 Turbo 16 -mallisarjan autoa. Auton moottoriteho oli 175 hv. Saab korostaa, että autot olivat tavallisia, tuotantolinjalta tulevia autoja. Tavoitteena oli osoittaa autojen nopeus ja kestävyys. Ajomatka oli 50 000 mailia ja 100 000 kilometriä. Nopeimman auton keskinopeus oli 213,299 km/h. Siihen sisältyivät polttoainetankkaukset, renkaanvaihdot ja kuljettajien vaihdot. Autoja ajettiin 20 päivää taukoamatta kaasu pohjassa. Saab halusi osoittaa, että sen 9000-mallisarjan autot olivat nopeita, luotettavia, kestäviä ja turvallisia. Autojen kuljettajat olivat sekä tehtaan palveluksessa toimivia testaajia että autotoimittajia maailman eri puolilta."
 

"Saab halusi näyttää, kuinka turboahtimella varustettu auto kulkee ja kestää. Paikaksi valittiin USA:ssa sijaitseva Talledegan moottorirata. Testi tehtiin vuonna 1986 Saab 9000 turbolla. Rataa ajettiin tunnista toiseen, ja ennätykset rikkoutuivat koko ajan. Testiin otettiin kolme Saab 9000 Turbo 16 -mallisarjan autoa. Auton moottoriteho oli 175 hv. Saab korostaa, että autot olivat tavallisia, tuotantolinjalta tulevia autoja. Tavoitteena oli osoittaa autojen nopeus ja kestävyys. Ajomatka oli 50 000 mailia ja 100 000 kilometriä. Nopeimman auton keskinopeus oli 213,299 km/h. Siihen sisältyivät polttoainetankkaukset, renkaanvaihdot ja kuljettajien vaihdot. Autoja ajettiin 20 päivää taukoamatta kaasu pohjassa. Saab halusi osoittaa, että sen 9000-mallisarjan autot olivat nopeita, luotettavia, kestäviä ja turvallisia. Autojen kuljettajat olivat sekä tehtaan palveluksessa toimivia testaajia että autotoimittajia maailman eri puolilta."
vrt. 5000km hehehe
Tosin viritysaste ihan toinen.
 
Autojahan saa alle nykyään ilman minkäänlaista likviditeettiä.
Taannoin oli muistaakseni korporaation haastattelussa se, mikä se nimi ny olikaan, se ärsyttävä julkkiskiinteistövälittäjä. "Sulla on uus ferrari..." lause jäi kesken, ku tuli jo vastaus "ei se mun oon, santander siellä lukee rekisteriotteessa".
 
Kävin ottamassa influenssarokotuksen. Tuliko tälläkin jotain verkkoliikenneparannuksia tai kai se käsivarren magneetti edes aktivoituu vihdoin?

Taannoin oli muistaakseni korporaation haastattelussa se, mikä se nimi ny olikaan, se ärsyttävä julkkiskiinteistövälittäjä. "Sulla on uus ferrari..." lause jäi kesken, ku tuli jo vastaus "ei se mun oon, santander siellä lukee rekisteriotteessa".
Auto näkyy, velka ei.
 
Back
Ylös Bottom