Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
100tkm ajetuilla
Kannattaa varmaan se klonkswagenin vaihdelaatikko vaihdattaa samalla.Auto alkoi pimputtaa öljynvaihtoa. Varasin netistä ajan merkkihuoltoon niin huusi väkisin jakopään täyshuoltoa. Eli reilu tonnin huolto tuosta tuli. Onko rehti homma?
Kait sen sitä saa kun ajaa vanhoilla 100tkm ajetuilla romuilla.
Voinee olla paikallaan... Tossa pihassa on 100 tkm ajetussa 1.6 TDi Touranissa 6v-manuaalilaatikko ääniltään juuri klonkswagen. Huollon mukaan vaihteiston öljyn vaihdolla tulee kuntoon ja ihan normaalin näköistä se vanha öljy laatikossa on, kun näytti metallihohtomaalilta...Kannattaa varmaan se klonkswagenin vaihdelaatikko vaihdattaa samalla.
Toisaalta kyllä monella alalla töitä oli sitten joulu tai juhannus. Itsekin olen omaksunut, että on vain päiviä ei mitään eroa onko maanantai vai sunnuntai.Joulu näyttää kyllä työläiselle sangen surkealta osumalta kalenteriin, mutta näin opiskelijalle toki se ja sama.
Toisaalta kyllä monella alalla töitä oli sitten joulu tai juhannus. Itsekin olen omaksunut, että on vain päiviä ei mitään eroa onko maanantai vai sunnuntai.
On, tykkään itsekin joulusta ja juhannukesta. Pointti vain oli, että on enemmän ja enemmän aloja joissa töitä tehdään ympäri vuoden maanantaista sunnuntaihin.Eläkään nyt tätäkään!
Ei haluta että 360 päivää on harmaata massaa. Kiva kun on joulua. Ja kiva että on sunnuntaitakin. Tylsistelyä tommonen.
Minä valitsen olla tämänkin joulun töissä sen aikaa kun jälkikasvu ei ole kotona.Joulu näyttää kyllä työläiselle sangen surkealta osumalta kalenteriin, mutta näin opiskelijalle toki se ja sama.
Kyllä sen on oltava aluetoimistosta jollei sitten ihan vallan Pääesikunnasta.Nyt ollaan jännän äärellä. Tänään oli postilaatikossa ilmoitus kirjatun kirjeen saapumisesta! Voisiko se olla viikko rata-aikaa? Foliohattu PÄÄHÄN!
Paras asia kunnallisella työnantajalla. + 19 lomarahavapaata.38 lomapäivää.
Korjasin.Ainut hyvä asia kunnallisella työnantajalla.
Otanko yhteyden suoraan Oberstdorfiin?