Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun esimies kysyi, että koska aion pitää syysloman. :unsure: Vähän kakistelin siinä, että niinkun minkä syysloman, kun talviloman ajattelin keväällä... Mutta kuulemma pitäisi tasata vähän tehtyjä tunteja vapaalla. Ei vaan tosiaan oikein mahdu kalenteriin ennen joulua, heheh.

Olihan se syysloma. Tosin, ei se kyllä lomaa muistuttanut millään tapaa.

Joulu näyttää kyllä työläiselle sangen surkealta osumalta kalenteriin, mutta näin opiskelijalle toki se ja sama.

Joulu tänä vuonna perseestä
Joulu näyttää kyllä työläiselle sangen surkealta osumalta kalenteriin

en ymmärrä

allekirjoittanutta ei ainakaan haittaa yhtään, en oli juluiminen: tippaakaan!
julu ei näy huushållissani sitten niin millään tavalla
no: ehkä yhtesti pyöräytän läpi levyn, vuoden synkin juhla

YoursVesa

en ymmärrä

allekirjoittanutta ei ainakaan haittaa yhtään, en oli juluiminen: tippaakaan!
julu ei näy huushållissani sitten niin millään tavalla
no: ehkä yhtesti pyöräytän läpi levyn, vuoden synkin juhla

YoursVesa

Ei se joulu itse. Ei hirveesti kosketa iesuksen syntymä noin henk koht. Mutta joulun tuoma vapaa sen sijaan. Ja se että vuosi loppuu ja saa vuoden lopun olla tekemättä röitä.

Tojota corolla, maailman paras auto. On hieno :worship:

Ikinä muuta omistanut kuin tojotaa. Katsastajat ei löydä vikaa vaikka kuinka koputtelee ja rynkyttää.

Prkl että kummittelee mielessä se moottoripolkupyörä. Ei sillä taida kävelytiellä saada ajaa kuitenkaan...

Olisi hienoa savuttaa jalankulkijoiden seassa.

Olipa liskojen yö. Ohhoh.

Olisipa lomaa. Tai no onhan sitä, mutta kun on tää 'uus työ' niin pakko kai tää on opetella ensin.

Seuraava loma on vahvistettu ja reissu bookattu.

Olen urani huipulla: kaksi kokemuslisää ja 38 lomapäivää.

Back
Ylös Bottom