Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Auto alkoi pimputtaa öljynvaihtoa. Varasin netistä ajan merkkihuoltoon niin huusi väkisin jakopään täyshuoltoa. Eli reilu tonnin huolto tuosta tuli. Onko rehti homma?

Kait sen sitä saa kun ajaa vanhoilla 100tkm ajetuilla romuilla.

Auto alkoi pimputtaa öljynvaihtoa. Varasin netistä ajan merkkihuoltoon niin huusi väkisin jakopään täyshuoltoa. Eli reilu tonnin huolto tuosta tuli. Onko rehti homma?

Kait sen sitä saa kun ajaa vanhoilla 100tkm ajetuilla romuilla.
Kannattaa varmaan se klonkswagenin vaihdelaatikko vaihdattaa samalla.

hehe

Kannattaa varmaan se klonkswagenin vaihdelaatikko vaihdattaa samalla.
Voinee olla paikallaan... Tossa pihassa on 100 tkm ajetussa 1.6 TDi Touranissa 6v-manuaalilaatikko ääniltään juuri klonkswagen. Huollon mukaan vaihteiston öljyn vaihdolla tulee kuntoon ja ihan normaalin näköistä se vanha öljy laatikossa on, kun näytti metallihohtomaalilta...

Joulu näyttää kyllä työläiselle sangen surkealta osumalta kalenteriin, mutta näin opiskelijalle toki se ja sama.
Toisaalta kyllä monella alalla töitä oli sitten joulu tai juhannus. Itsekin olen omaksunut, että on vain päiviä ei mitään eroa onko maanantai vai sunnuntai.

Toki itselläni 24, 25 ja 26 ovat vapaita ja esitin jo jatkoksi talviloma toiveen ajatellen, että tälläkertaa olisi kiva olla vuoden vaihde kotona.

Toisaalta kyllä monella alalla töitä oli sitten joulu tai juhannus. Itsekin olen omaksunut, että on vain päiviä ei mitään eroa onko maanantai vai sunnuntai.

Eläkään nyt tätäkään!
Ei haluta että 360 päivää on harmaata massaa. Kiva kun on joulua. Ja kiva että on sunnuntaitakin. Tylsistelyä tommonen.

Eläkään nyt tätäkään!
Ei haluta että 360 päivää on harmaata massaa. Kiva kun on joulua. Ja kiva että on sunnuntaitakin. Tylsistelyä tommonen.
On, tykkään itsekin joulusta ja juhannukesta. Pointti vain oli, että on enemmän ja enemmän aloja joissa töitä tehdään ympäri vuoden maanantaista sunnuntaihin.

Joulu näyttää kyllä työläiselle sangen surkealta osumalta kalenteriin, mutta näin opiskelijalle toki se ja sama.
Minä valitsen olla tämänkin joulun töissä sen aikaa kun jälkikasvu ei ole kotona.
Pakko ei ole jouluna tehdä töitä, mutta otan mieluummin rahat pois kuleksimasta, kun ei ole miestä jota voisin passata kotona.

Nykyään onneksi myös muitakin kuin työ- ja vapaapäiviä, kun sain tämän uuden työn. Nykyään on myös viikonloppuja joita mä rakastan. 😍

range-time-you-need-practice-you-must.jpg

Nyt ollaan jännän äärellä. Tänään oli postilaatikossa ilmoitus kirjatun kirjeen saapumisesta! Voisiko se olla viikko rata-aikaa? Foliohattu PÄÄHÄN!

Minä olen ollut työharjoittelussa valtiolla

kantahlökunnalla näytti olevan parasta esimerkiksi kahvitauvvot, olisiko kuppi kahvia maksanut 10centtiä ja kahvitunti kesti min. 50min, välillä yli tunnin

Back
Ylös Bottom