Minä taas paistelin kanafileet liian kuiviksi, suuri pettymys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro mullekin kun tiedät niin loppuu tää helen köyhäily josta en pidä lainkaan.Mitenhän saisi pinkan nopeesti kuntoon?
Mä nyt lähinnä aattelin että oisin voinut sitten käydä noutamassa sut pois kuleksimasta.Kerro mullekin kun tiedät niin loppuu tää helen köyhäily josta en pidä lainkaan.
Minä taas paistelin kanafileet liian kuiviksi, suuri pettymys.
Ai vitsit kun nyt pääsisi hierottavaksi ja sitten vielä saunaan, pikkanen jumi kropassa.
Batman taivasvalosta loppui patterit.Mikäs pääkallonpaikalla pettänyt, kun noin ison operaation teetti?
Mikäs oli eilen NesteBalanssi?Nestelistalla tähän mennessä tältä päivältä:
Vettä 1,5 litraa
Zero cola 0,5 litraa
Appelsiinituoremehu 1,9 litraa
Plus ruoasta tulleet nesteet.
Kusella on käynyt tasan kaksi kertaa.
Ja aina vaan ja janottaa! Huomenna huikeat silmäpussit.
Minä sain muutama vuosi sitten ketjusalille liittyessä pari ilmaista pt-treeniä. Kerroin heti alkujuttelussa, että tavoitteena on toiminnallinen yleisvoimailu ja koordinaation sekä liikkuvuuden ylläpito, bodailu ei kiinnosta tippaakaan. Sitten treenissä tehtiin penkkiä hidastetuilla alaslaskuilla ja muuta yhtä fiksua. Olisi tehty hauiskikkailuakin, mutta ilmoitin kuten asia oli ja on edelleen että henkilökohtaisena antibodausprotestina en treenaa hauista lainkaan, mikä tuntui vähän sotkevan pasmoja. Ja sitten parin treenin jälkeen kaveri tuntui kovasti hämmästyneeltä, kun en innostunut ostamaan jatkovalmennusta että "pääsisin nopeammin eteenpäin tavoitteissani".Ei anna kovin hyvää kuvaa PT:stä, jos ei ennen treeniä kysele treenitaustasta.
Minä sain muutama vuosi sitten ketjusalille liittyessä pari ilmaista pt-treeniä. Kerroin heti alkujuttelussa, että tavoitteena on toiminnallinen yleisvoimailu ja koordinaation sekä liikkuvuuden ylläpito, bodailu ei kiinnosta tippaakaan. Sitten treenissä tehtiin penkkiä hidastetuilla alaslaskuilla ja muuta yhtä fiksua. Olisi tehty hauiskikkailuakin, mutta ilmoitin kuten asia oli ja on edelleen että henkilökohtaisena antibodausprotestina en treenaa hauista lainkaan, mikä tuntui vähän sotkevan pasmoja. Ja sitten parin treenin jälkeen kaveri tuntui kovasti hämmästyneeltä, kun en innostunut ostamaan jatkovalmennusta että "pääsisin nopeammin eteenpäin tavoitteissani".