Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikea uskoa, että tuo Higgins (kanava kuusi nyt) on itse nuorempi. Vai onko sitä vain niin sokea omalle ikääntymiselle?

Ei anna kovin hyvää kuvaa PT:stä, jos ei ennen treeniä kysele treenitaustasta.
Minä sain muutama vuosi sitten ketjusalille liittyessä pari ilmaista pt-treeniä. Kerroin heti alkujuttelussa, että tavoitteena on toiminnallinen yleisvoimailu ja koordinaation sekä liikkuvuuden ylläpito, bodailu ei kiinnosta tippaakaan. Sitten treenissä tehtiin penkkiä hidastetuilla alaslaskuilla ja muuta yhtä fiksua. Olisi tehty hauiskikkailuakin, mutta ilmoitin kuten asia oli ja on edelleen että henkilökohtaisena antibodausprotestina en treenaa hauista lainkaan, mikä tuntui vähän sotkevan pasmoja. Ja sitten parin treenin jälkeen kaveri tuntui kovasti hämmästyneeltä, kun en innostunut ostamaan jatkovalmennusta että "pääsisin nopeammin eteenpäin tavoitteissani".

Minä sain muutama vuosi sitten ketjusalille liittyessä pari ilmaista pt-treeniä. Kerroin heti alkujuttelussa, että tavoitteena on toiminnallinen yleisvoimailu ja koordinaation sekä liikkuvuuden ylläpito, bodailu ei kiinnosta tippaakaan. Sitten treenissä tehtiin penkkiä hidastetuilla alaslaskuilla ja muuta yhtä fiksua. Olisi tehty hauiskikkailuakin, mutta ilmoitin kuten asia oli ja on edelleen että henkilökohtaisena antibodausprotestina en treenaa hauista lainkaan, mikä tuntui vähän sotkevan pasmoja. Ja sitten parin treenin jälkeen kaveri tuntui kovasti hämmästyneeltä, kun en innostunut ostamaan jatkovalmennusta että "pääsisin nopeammin eteenpäin tavoitteissani".

Mulla on vastaava kokemus, kun Fressiltä olisin saanut kolme treeniä. Yhden kävin, ja sen perusteella en koskaan halunnut seuraavia edes varata. Jouduin nimittäin tekemään jotain keskivartalopainotteista keppijumppaa, eli suoraan sinne, josta hetkeä aiemmin sanoin, että ei tippaakaan ole mun juttu. Varmaan joku sama juttu kuin tällä viime kertaisella, että kun sanon, että en penkkaamisesta tykkää ollenkaan, niin "katsotaan tekniikka kuntoon, ja varmasti alat tykätä!!!11".

Tuosta viime viikkoisesta "tutustumistreenikerrasta" piti maksaakin. Ei sentään montaa kymppiä, mutta nimellisesti jotain.

Back
Ylös Bottom