Helistö
Tyhmä ämmä
Niin on mutta kutsumus ei elätä.Minä en tee, vapaa-aika on arvokkaampaa, kun työaika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin on mutta kutsumus ei elätä.Minä en tee, vapaa-aika on arvokkaampaa, kun työaika
Joko on nauru hellittänyt?Eläkepaperit tuli!
e: vit
Olikin työeläkeote.
Jos eläisi askeettista #kaurismäki elmää kuten vokot, kyllä tuolla juoksevat kulut peittäisi.Joko on nauru hellittänyt?
Omaa kun joskus katsoo niin miettii että ei helvetti, onneksi on ollut vapaaehtoinen 20 vuotta niin saa pari vuotta kaurapuuroon ees voisilmän eläkkeellä. Sitten onkin jo aika kupsahtaa.
Ei elätä saikkukaan, että ehkä se työtahti pitäs ajatella siitä kulmasta, että sitä pitäs jaksaa itse kunkin vielä joku kymmenen vuotta.Niin on mutta kutsumus ei elätä.
kyllä tuolla keskiolut kulut peittäisi.
Mä olen vuosikaudet tehnyt kahta työtä, joskus jopa kolmea työtä samaan aikaan.työtahti pitäs ajatella siitä kulmasta, että sitä pitäs jaksaa itse kunkin vielä joku kymmenen vuotta.
Minullakin joku laiskotus. En jaksanut sunnuntain %-tunneilla painaa kuin 16h.Ei kiinnosta paskan vertaa mutta ei kukaan multa kysele, et jaksanko.
Ei tarttis tehdä kun sunnuntaisin töitä jos olisi tuollaisia päiviä.Minullakin joku laiskotus. En jaksanut sunnuntain %-tunneilla painaa kuin 16h.
Booom! 12/12![]()
Mitä tiedät ruoanlaitosta? Vain todellinen masterchef saa tästä testistä 12/12
Kyllähän sitä tulee kotona kaikenlaista kokkailtua, mutta miten pärjäisit huippuravintolan keittiössä?www.is.fi
10/12
Sama.![]()
Mitä tiedät ruoanlaitosta? Vain todellinen masterchef saa tästä testistä 12/12
Kyllähän sitä tulee kotona kaikenlaista kokkailtua, mutta miten pärjäisit huippuravintolan keittiössä?www.is.fi
10/12
No kunhan tulee joku juomatesti...En ees viitti tehdä moisia ruokahömpötyksiä.