Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä mietin tänään harkassa, että poistelinkohan hakasia Herr Doktorin jäljiltä. Tuskin, mutta olen sinua kuitenkin ajatellut..😂😂
Riippuu vähän mistä. Hyvin mahdollista ja yhtälailla mahdotonta. Aika vähän mää niitä napsuttelen, kun suurin osa leikkauksista on jotain skopiakikkailuja jotka tulee sujettua sulavalla langalla. Turmavuorossa lähinnä tulee napsuja käytettyä. No joskus jossain elektiiviisissä olkapää ja polovihommissa joskus kans, kun haavan mitta ylittää kaks senttiä.

e: pitäisköhän kumminkin jomman tai kumman olla huolissaan että olet ajatellut minua... :unsure:

Viimeksi muokattu:
Onko @Kajsna n neulontatöitä?

244634866_668235017899211_4266928141745527267_n.jpg

Mä lähden snadiin, mä lähden snadiin ei mua pidättele Irmakaan kun mä lähden snadiin....
(lauletaan Vesku Jokisen äänellä, säröä riittävästi)
Ei juma kun ois 2+3 kallista mennä junalla muuten! Eikä sekää mutta se rätti...

Väsyttää. Aivosoluun sattuu.

Ehtiköhän @Kajsna tehä eilen ne mun eläkepaperit?

Onneksi on viikko vapaata, no melkein, vähän on puukkohippaa torin laidalla tiedossa ens viikolla, mutta vain vähän.

Latoinkin eilen seuraavaksi luettavaksi kirjaksi listalle tämän, koska: kapteeni Nikulalta vanha vuositus

Riippuu vähän mistä. Hyvin mahdollista ja yhtälailla mahdotonta. Aika vähän mää niitä napsuttelen, kun suurin osa leikkauksista on jotain skopiakikkailuja jotka tulee sujettua sulavalla langalla. Turmavuorossa lähinnä tulee napsuja käytettyä. No joskus jossain elektiiviisissä olkapää ja polovihommissa joskus kans, kun haavan mitta ylittää kaks senttiä.

e: pitäisköhän kumminkin jomman tai kumman olla huolissaan että olet ajatellut minua... :unsure:
Noooo siinä oli molemmin puolin polvea aika pitkät haavat. En nyt mittanauhan kanssa ollut asialla, niin en jaksa mitään arvailuja heittää.

Ja voidaan molemmat olla varmuuden vuoksi huolissaan.

Noooo siinä oli molemmin puolin polvea aika pitkät haavat. En nyt mittanauhan kanssa ollut asialla, niin en jaksa mitään arvailuja heittää.
Hyvin paljon mahdollista että minun jälkiä on. Pari viikkoa sitten sitä yhtä aika ikävää polvimurtumaa veisteltiin..

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom