Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Latoinkin eilen seuraavaksi luettavaksi kirjaksi listalle tämän, koska: kapteeni Nikulalta vanha vuositus

Eivät ole unohtaneet. Takaisinmaksun aika on alkanut.

View: https://www.youtube.com/watch?v=mHu-msqcrnk

Hyvin paljon mahdollista että minun jälkiä on. Pari viikkoa sitten sitä yhtä aika ikävää polvimurtumaa veisteltiin..
No aika ikävältä se koko homma kuulosti, jos nyt edes sama tapaus on. Ja vaikka ei olisikaan niin eihän nuo koskaan mitään kivoja tietenkään ole.

Joku sähköpossu vois olla kiva. Tesla taas ei houkuttas yhtään.

Onko sähköpossuja nelikkona?

Jumalattoman pitkä melkein 5-metrinen ja Porssen maavaralla. Siinä akut raapii maata erinäisissä liuskoissa ja töyssyissä. Ei tunnu kovin kätevältä menopeliltä vaikka neliveto olisikin.:unsure:

Pääsen taivaaseen kun olen niin kiltti!
Olin pelaamassa sulkista aamusella.
Joku pikkutyttö teloi sillä nilkkansa. Minä kun kunnon ihmisenä kannan kylmäpusseja mukanani niin kävin kesken oman pelin tarjoamassa kylmäpussia kipeään jalkaan. 😇

Varasin itselleni maanantaiksi inbodyn. :sick: En tiedä, että saanko siitä motivaatiobuustin vai meneekö viimeisetkin.

Paniikkiratkaisuna voisi käydä selkätreenin tekemässä.

Näyttäs olevan vielä joku cross tourismo versio taycanista mikä vielä 2cm korkeampi normaalista taycanista, eli aletaan olemaan jo normaalin henkilöauton maavarassa. Taitavat akuston suojelemiseksi tehdä näihin mielellään hieman enempi maavaraa?
Noilla kyllä pärjää haastavissa kity-olosuhteissa liuskoissa ja hidastetöyssyissä huolettomasti.
Enää puuttuu se satatonnia ylimääräistä.

Näyttäs olevan vielä joku cross tourismo versio taycanista mikä vielä 2cm korkeampi normaalista taycanista, eli aletaan olemaan jo normaalin henkilöauton maavarassa. Taitavat akuston suojelemiseksi tehdä näihin mielellään hieman enempi maavaraa?
Noilla kyllä pärjää haastavissa kity-olosuhteissa liuskoissa ja hidastetöyssyissä huolettomasti.
Enää puuttuu se satatonnia ylimääräistä.
Oulussa asuessa vanhalla caymannilla kämpiltä lähtiessä raapas aina nokka maahan, tais olla sama 9cm maavaraa. Nyt en edes muista missä osuis säännöllisesti maahan. Tai no Span vormularadan ykkösmutkassa, mutta ei liene merkitystä.

Kylällä ajaessa yhteen korotettuun suojatiehen osuu jos lähestyy liian nopeasti, kun hidastaa niin ei osu.

Kävin kattoo James. Spoilaanko?

Ja kokeilin vuokrattavaa sähköskootteria. Ihan saatanan hulluja nämä. Kieltäkää. Missä räsänen?
n. 4km ajelin kotiinpäin. Aika haipakkaa nuo menee. Helvetin huteria. Täällä jalkakäytävät perunapeltua, toisinaa kaks pyörää ilmassa kun kunnon möykky tuli eteen.

Back
Ylös Bottom