Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta palamaan. Salaatti: negative. Keksit: positive.Polton jälkeen tottakai. Molemmat terveellistä puuhaa ja salaattiakin olen tänään syönyt.
Graziin varusteeksiNiin noitahan on mulla kaksi, voin ainakin harkita toisen myymistä jos on tarvetta sielläpäin.
Kyllä Sylvinkin pitäisi aloittaa harrastamaan saunomista ja pari.. saunakaljaa #terveydeksi. Tossit ja pipohumpat parantuisi.Kohta palamaan. Salaatti: negative. Keksit: positive.
![]()
Ville Niinistö meni kihloihin – kosinta meni uusiksi viime hetkellä
Niinistö jakoi hellyttävän kosintatarinan Instagramissa.www.iltalehti.fi
On helvetin väärin, että Ville Niinistöllä on noin hyvännäköinen eukko.
En käy koskaan saunassa. Liian kuuma paikka. Sellainen kylmäkammio olisi mukavampi. Iso pullo kofeiinitonta PepsiMaxia on jäähtymässä.Kyllä Sylvinkin pitäisi aloittaa harrastamaan saunomista ja pari.. saunakaljaa #terveydeksi. Tossit ja pipohumpat parantuisi.

Ai. Minun obduktioaikaiset siivouskuvat ovat siis vuotaneet. Yleensä toki oli kyllä vain se muovinen esiliina ja ruumiinavaushanskat päällä.Tuli mainos Maid on Heels, siivooja korkkareissa! Mainoskuvassa on siivoojalla muu varustus lyhkäset farkkushortsit ja tissiliivit ja that's it.
Mikä juttu tää on?
Ai. Minun obduktioaikaiset siivouskuvat ovat siis vuotaneet. Yleensä toki oli kyllä vain se muovinen esiliina ja ruumiinavaushanskat päällä.
Oho, kehitystä.Ilmeisesti nykyään ei enää, viemärijärjestelmää on saatu rakennettua vastaamaan kaupungin kasvua...
Varmaa tietoa ei oo, mutta tarkotus kai oli vetää samaan puhdistamoon johon nuo jonottaa...Oho, kehitystä.
Varmaankin putki suoraan mereen..