Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohtori on täysin oikeassa. Väitän ettei vokottelu vaadi erikoisia taitoja vaan hitusen pokkaa. Arpa on kuitenkin yleensä heitetty jo ennenkuin mies avaa suunsa.
Leikkikentällä monesti huomaa miten lapsi iskee silmänsä toiseen lapseen. Yksin on tylsää ja siinä olis leikkikaveri.
Oon opettanu omilleni näin:
1. Mene viereen
2. Sano: "Hei mä olen Omanimi!"
3. Sano: "Kuka sä olet?"
4. Kysy: "Leikitäänkö yhdessä?"
5. Kuuntele vastaus ja hyväksy se
Tämä toimii leikkikentällä todella usein. Se toimi myös aikoinaan isillä baarissa, vaikkakin paljon harvemmin.
Mutta @vokot ille haaste: jo 3-vuotiaalla on riittävä taitotaso ja tarpeeksi pokkaa tehdä avausliike. Se onnistuu kyllä sinultakin.
Just fucking do it!
Sexo Masculino
Suurlähetystön virallisten paperien mukaan minun Estado Civil: Divorciado ja Sexo: Masculino! Että ihan luvan kanssa ollaan liikkeellä.
Onko sua ikinä häirinnyt status "divorciado"? Minä aikoinaan sitä ihmettelin, kun en koodarina ymmärtänyt miksi se pitää olla.
Eli se ero on jossain päin maailmaa hemmetin iso asia, elatusvelvollisuudet ei suinkaan katkea kaikkialla ex-puolisoa kohden. Ja tästä on hyvä mainita, noin niinkuin tiedoksiantona.
Voittajaksi nousi halvin tarjous.
Löytyykö papereista status "fugitivo"?Sano että liukeni saarelta nopeaan ja vältteli hetken aikaa paluuta.
Terveydenhuollon säästöt on lupaavassa kasvussa. Jos kattoo Siun Soten ja HUS:in ponnisteluja niin veikkaan, että tulevaisuus on tämä.Noh voi olla että tämä on hyvä, halpa ja toimiva :D
![]()
Hus kilpailutti 140 miljoonan it-ulkoistuksen uudelleen 10 vuoden jälkeen: ”ollut aika”
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin neljän vuoden aikana 140 miljoonan euron arvoista ulkoistusdiiliä tavoitteli viisi yritystä. Voittajaksi nousi halvin tarjous.www.tivi.fi
Hah. Toki en taustoja tiedä, että mitenkä on vertailtu, mutta kokemusta on muutamasta IT pojektista jossa valittiin halvin tarjous. Ja se ei oo todellakaan ollut halvin kokonaisuus elinkaaren aikana. Päinvastoin. Lisätöiden ym. räätälöintien lisäksi aiheuttanut hirveitä kuluja talolle ihan toimimattomuudellaan.
Noh voi olla että tämä on hyvä, halpa ja toimiva :D
Wolttasin