Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nytkin viereeni istui nainen, ehkä tunnin siinä istui, en keksiny mitä olisin sanonu
"Hei, mitä kuuluu?"

e: kokemuksen syvällä rintaäänellä, sosiaaliset taidot NAISten vokotteluun (#hehe) aivan yhtä priimat kuin jäsen V:llä.

Onkos kukaan tehny oikein kunnon kuprua osakkeella?
Juu. Ja velkakirjoilla mahdollisesti kanssa. Olen laskeskellut, että uuden pikkubemarin verran on tullut takkiin. Toki 30% toilailuistaan saa anteeksi verotuksessa. Ja eihän sitä opi mitään, jos ei saa itse turata ja särkeä.

Viimeksi muokattu:
Kävelyyn voi vaikuttaa harjoittelemalla.
Voi, hyvään ja myös huonompaan suuntaan. Mantra varpaat menosuuntaan ei vaan useimmille ole oikein. Se vajaa 10 ulospäin on keskimääräinen. Myös jalkaterän ulkosyrjällä kävely aiheutaa omat ongelmansa, liittyy yleensä siihen varpaat menosuuntaan (tai jopa sisäänpäin katsoen [nuoret naisoletetut]) askeltamiseen.

Osaako tietäjät kertoa miksi Qt lisäarvoistuu? Mitä sillä tehdään nykyään? Kun Meego kuoli, niin olin varma, että myös Qt:n aika on ohi.

"Hei, mitä kuuluu?"

Tohtori on täysin oikeassa. Väitän ettei vokottelu vaadi erikoisia taitoja vaan hitusen pokkaa. Arpa on kuitenkin yleensä heitetty jo ennenkuin mies avaa suunsa.

Leikkikentällä monesti huomaa miten lapsi iskee silmänsä toiseen lapseen. Yksin on tylsää ja siinä olis leikkikaveri.
Oon opettanu omilleni näin:
1. Mene viereen
2. Sano: "Hei mä olen Omanimi!"
3. Sano: "Kuka sä olet?"
4. Kysy: "Leikitäänkö yhdessä?"
5. Kuuntele vastaus ja hyväksy se

Tämä toimii leikkikentällä todella usein. Se toimi myös aikoinaan isillä baarissa, vaikkakin paljon harvemmin. 😎

Mutta @vokot ille haaste: jo 3-vuotiaalla on riittävä taitotaso ja tarpeeksi pokkaa tehdä avausliike. Se onnistuu kyllä sinultakin.

Just fucking do it!

Osaako tietäjät kertoa miksi Qt lisäarvoistuu? Mitä sillä tehdään nykyään? Kun Meego kuoli, niin olin varma, että myös Qt:n aika on ohi.

No muuta käyttötapaus:

Mutta @vokot ille haaste: jo 3-vuotiaalla on riittävä taitotaso ja tarpeeksi pokkaa tehdä avausliike. Se onnistuu kyllä sinultakin.
"Jo" on minusta tavallaan vähän väärin sanottu, kun lapsethan ovat tavallaan paljon aikuisia pidemmällä siinä, etteivät osaa vielä hävetä itteään tai ihmisten lähestymistä. Tuo sitten valitettavasti vaan muuttuu iän mukana, kun pitäs ruveta mahtumaan kaiken maailman muotteihin.

Vokotti teettää vaan t-paidan missä seisoo: "QT +1000% get in line bitch" ja naiset kyllä alkaa lähestymään eikä tartte sanoa/tehdä itse mitään aloitetta.

"Jo" on minusta tavallaan vähän väärin sanottu, kun lapsethan ovat tavallaan paljon aikuisia pidemmällä siinä, etteivät osaa vielä hävetä itteään tai ihmisten lähestymistä. Tuo sitten valitettavasti vaan muuttuu iän mukana, kun pitäs ruveta mahtumaan kaiken maailman muotteihin.
Totta puhut. Kyse on paremminkin paluusta lapsuuden viattomuuteen. Monesti muutama olut auttaa unohtamaan sen, että pitäisi olla vastuullinen aikuinen. 😎

Edit: monesti vaan kemiallisesti indusoitu degeneraatio menee överiksi ja sitä päätyy suoraan matelijatasolle. Sekään ei ole hyvä.

nyt on Vatasella ensimmäinen tuote minkä minäkin haluaisin, voi veljet!

ainoa este miksi minulla ei ole: ylläpitokustannukset ko. tuotteessa törkeät!

Edit: monesti vaan kemiallisesti indusoitu degeneraatio menee överiksi ja sitä päätyy suoraan matelijatasolle. Sekään ei ole hyvä.
Torstaina istuin sivistyneesti terassilla nauttimassa ruusulimonadia ja katselin lähellä olevalla bussipysäkillä toikkaroivaa herrasmiestä, jolta jalat hävisivät alta. Maassamakavaa jututti joku ohikulkija ja auttoi hänet penkille istumaan.

Kun itse lähes tuntia myöhemmin olin samalla bussipysäkillä, oli hra x edelleen paikalla. Nyt häneltä oli vain tippunut takki maahan ja kengät pois jalasta. Surullisesti kassista oli vierähtänyt ulos kirkas viinapullo - sentään ehjänä. Herra itse oli siirtynyt viereiselle istuimelle.

Näin ihmisiä rakastavana päätin selvittää kohteen terveydentilaa ja puhuttelin häntä reippaasti. Ei kuulemma ollut mitään hätää. Keskustelu ehkä hieman jankkasi paikoillaan, mutta eteni siihen, että hän kertoi rakastuneensa minuun: olin niin ihastuttavan komenteleva. Kertomansa mukaan hän kuulemma kaipasi juuri naista määräämään elämäänsä. Harmi vain, kun herra x oli jo iäkkäämpi ja ulkonäöstä päätellen ei ensimmäistä kertaa viinapullon kanssa puuhasteleva. Emme siis jatkaneet matkaa yhdessä.

Koska bussini saapui, ilmoitin HäKeen herran ehkä kaipaavan miekkataksia kotiin, ja poistuin paikalta.

Mutta olihan tuo romanttista.

Hyvää työtä @Sylverö!

Ymmärrän kaverin ihastumisen, koska kerran mulle kävi niin, että kekkuloin öisellä kadulla kohti hotellia ja ystävällinen nainen ehdotti, että mentäisiin hänen kotiinsa. Silloin minut valtasi välitön ihastumisen tunne!
Kämpillä nainen kuitenkin teki selväksi, että häntä kiinnosti vain minun pelastaminen pakkasesta. Kun tein selväksi, että olen kokenut yöeläin ja ymmärrän mitä olen tekemässä, nainen tarjosi kaljan ja pyysi poistumaan.
Sitten minulla olikin pettymyksen ohella ihan konkreettinen pulma: en enää tiennyt missä hotellini on, koska seireeni oli päässyt viettelemään pois tutulta reitiltä. Dionysokselle kiitos Google Mapsista, joka jo tuolloin opasti eksyneitä miehiä sisätiloihin. Seireenille kiitos kaljasta!

Back
Ylös Bottom