Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niska taas jumissa, positiivista että eri puoli kuin viimeksi.
Olen nyt koittanut pitää väkisin tuota ylipainemaskia aamuun saakka, aiemmin heitin sen samantien hittoon kun heräsin yöllä. Epäilen vahvasti että vaikuttaa negatiivisesti unenlaatuun mutta koitetaan nyt vielä antaa mahdollisuus.

Huomenta, tässä töistä lähdettyäni havaitsin kotimatkalla monta kymmentä kuollutta kimalaista. Niitä oli oikeasti kymmeniä pitkin tietä. 🤔

Mutta kaikkea sitä myös oppii, syynä on lehmuspuun tuoksu mutta niukkaravinteinen mesi.

Kulperin Jaakkoa haastateltu. Hieno mies Luontoillasta.

Huomenta, tässä töistä lähdettyäni havaitsin kotimatkalla monta kymmentä kuollutta kimalaista. Niitä oli oikeasti kymmeniä pitkin tietä. 🤔

Mutta kaikkea sitä myös oppii, syynä on lehmuspuun tuoksu mutta niukkaravinteinen mesi.

Minä voisin tarjoilla siellä hunajavettä ja sokeria!

Olisi mielekäs työ nykyiseen verrattuna, koska asiakkaat söpömpiä 🐝

Itse en pidä pimpiäisistä.

Sen sijaan eilen pihalla ihmettelin leppäkertun vilistämistä. Kävin jossain mielenhäiriössä heiluttelemassa vähän kahvakuulaa ja tekemässä vatsoja.

Pitkään mietin mitä laitan pihan rajalle kasvamaan mutta asia ratkaistu! Paikallisessa myymälässä kasvit -70%; ostin 30 kpl perennoja. Sen verran tutkin, että saattaa olla että menestyvät kaavailemissani paikoissa, saattaa olla että ei, mutta basically for free, eli so not. Ensi vuosi on testikesä ja jos eivät pärjänneet, niin parin vuoden kuluttua uusiksi. Onpahan tekemistä silloinkin!

Vielä tänä kesänä, pikkuhiljaa;
-ostetut puskat maahan
-yhdelle pensaalle rajatun istutuspaikan tekeminen
-pensaan siirto yllä olevaan paikkaan
-ojanteen kaivu
-aidannepuskat maahan

+kun ja jos jaksaa, ojankaivuuhommista tulleiden sorakasojen hävittäminen (voi jäädä myös ensi vuoteen)

Mustikkaankin pitäisi jaksaa!

Kyllä toimistotyöläinen tykkää, kun saa touhuta jotain missä näkee työnsä jäljen! ☀️

Back
Ylös Bottom