Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ajattelin, virhe

tiskata tänään & pyykin pesu

avasin internetin, taidan siirtää ja #ajankuluksi

ainoastaan kumivalinta on enää avoin kysms

ei paljo mitää, tänävuonna tullut tähän asti: 2221

2020: 3621
2019: 2928
2018: 3013

Screenshot_20210713-153342_QuickPic.webp
#loppuonlähellä

onkohan Tohtori muuten täysin älästi: kuvassa

36 tonnin koneella raapaisisi kyllä kukkapenkin nopsasti vähän kovempaankin maahan 🤷‍♂️
Aivan! :giggle: Alkukesästä mies möyhensikin minulle maata kaivinkoneella; eli minulle jäi lähinnä siistiminen ja rajaukset.
En kuitenkaan silloin vielä tiennyt, että myös aitapätkän istutus on tämän kesän hommia. Oli kuitenkin hyvä tarjous ja aikaa: on. Kyse on niin lyhyestä pätkästä, että kaivan sen ihan käsin. Ei kuitenkaan mitään kiirettä; aikaa on noin syyskuulle asti eli inspiraation mukaan. 😊

Minä kun tykkään sekä olla pihalla että touhuta fyysisiä, ei ajattelua vaativia hommia, niin sopii minulle oikein hyvin.
esim. Talvella mies auraa pihan mönkijällä ja minä kolaan kulkuväylän puhtaaksi. Saatan kuitenkin kolata myös pihaa, ihan vaan huvikseni. Minunlaisillani hupsuilla on halvat huvit. 😅

Back
Ylös Bottom