Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

I
ootte te melkomoisia somettajia

meikämustalainen ei ole milloinkaan pystynyt oikein olla fakebookis, on kyllä tullut kokeiltua, koska: näkee liikaa muiden imisten asioita, oma "elmä" tuntuu niin surkealta sen jälkeen
nyt kun mistään ei mitään tiedä on paljon helpompaa, itsellä kun ei mitään tapahdu niin voi luulla että ei muuten tapahdu muillakaan
Itse en ole koskaan liittynyt facebookiin, tai mihinkään muuhunkaan somepalveluun. En tiedä olenko jäänyt paljostakin paitsi. Oma elämäni on aika tavallista ja tylsää. Siitä ei juuri sisältöä saisi

Saakeli kun on pukannut kiirettä. Mutta hommat edistynee.

IMG_0571.webp

ootte te melkomoisia somettajia

meikämustalainen ei ole milloinkaan pystynyt oikein olla fakebookis, on kyllä tullut kokeiltua, koska: näkee liikaa muiden imisten asioita, oma "elmä" tuntuu niin surkealta sen jälkeen
nyt kun mistään ei mitään tiedä on paljon helpompaa, itsellä kun ei mitään tapahdu niin voi luulla että ei muuten tapahdu muillakaan
Mulla ei ennen ollut instaa enkä vasebuukkiin laitellut juuri mitään, sitten kun jäin keskenään niin aloin käyttämään. Pointtina taisi olla että on mainoskanavat itelle ja en tiedä onko ollut hyötyä vai ei, ainakin viksummat tutut voi katella että kuka milloinkin on kierroksessa kun näkee äkkiä tykkäyksistä. Ei toki päde aina mutta joskus, on niitäkin kenen kanssa on ollut pidempään yhteyksissä mutta ei mitään sen kummempaa.

Uusin diagnoosini:

Nikamavaltimo-kallonpohjavaltimo-oireyhtymä.

Näyttää ihan söpöltä Piporadio ja kaksoiskuva -diagnoosien ohella.

Pitäisiköhän jäädä saikulle varmuuden vuoksi 🤔

Ennen lomaa vielä 4 aamua - olo on jo heikko ja elintoiminnot minimissään eli syö ja paskoo.

Joo kaikkia havointoja ei ollu raportteihin hyväksytty.
Sitten eikös vielä ollut kadoksissa tiedot tuon yön meriliikenteestä.
Meille on valehdeltu ei varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

Minulle tuli muuten mieleen, että Estonia upposi v. 1994 ja KDP:n laivaseminaari järjestettiin samana vuonna. Kun vuosi on sama ja molempiin tapauksiin liittyy laiva ja meri, niin niillä on pakko olla yhteys keskenään. Miksi tutkintalautakunta, poliisi ja media eivät ole tosissaan selvittäneet mustan magian yhteyttä Estonian uppoamiseen? On se perkelettä, kuinka totuutta valehdellaan ja pimitetään, mutta onneksi minä yksilöllisesti ajattelevana ja yliälykkäänä yksilönä onnistuin suurella viisaudellani näkemään tämän totuuden ja kertomaan sen kaikille vitun lampaille, jotka uskovat jonkin oikean tutkintalautakunnan raportteja.

Minulle tuli muuten mieleen, että Estonia upposi v. 1994 ja KDP:n laivaseminaari järjestettiin samana vuonna. Kun vuosi on sama ja molempiin tapauksiin liittyy laiva ja meri, niin niillä on pakko olla yhteys keskenään. Miksi tutkintalautakunta, poliisi ja media eivät ole tosissaan selvittäneet mustan magian yhteyttä Estonian uppoamiseen? On se perkelettä, kuinka totuutta valehdellaan ja pimitetään, mutta onneksi minä yksilöllisesti ajattelevana ja yliälykkäänä yksilönä onnistuin suurella viisaudellani näkemään tämän totuuden ja kertomaan sen kaikille vitun lampaille, jotka uskovat jonkin oikean tutkintalautakunnan raportteja.
Mietinkin tässä äskettäin, ettei no-bodysta ole vähään aikaan kuulunut.
Päättelin että siellä on alkanut joko ankara treenaaminen tai sitten yhtä ankara ryyppääminen.
Tuo postaus antoikin vastauksen kumpi oli kyseessä.

Olette mahdollisesti täysin oikeassa.

Mitäs tollanen tekee?

Suosittelen työkyvyttömyyseläkkeelle siirtymistä, keskityt sitten miesjahtiin kokonaan.

Voi kirjoittaa kirjan: Sylverön munajahti Kannakselta-Kuopioon.
Hienoja ideoita!!!

Verenpainelääkitys tuplattiin ja jotain verikokeita tulossa jatkossa sen TIA-kohtauksen takia. Jos nyt vielä pari vuotta sitkuttelisi duunissa - ihan jo työnantajan kiusaksi :) Hissikuilukaan ei vielä ole ihan täynnä.

Mietinkin tässä äskettäin, ettei no-bodysta ole vähään aikaan kuulunut.
Päättelin että siellä on alkanut joko ankara treenaaminen

Ei.

tai sitten yhtä ankara ryyppääminen.
Hyvässä alussa, lomaa vasta odotellessa.

Ja sitten on pitänyt oikoa puuliiteriä, joka tosin olisi kannattanut ennemmin polttaa. Ja muuta hommaa. Ja internetin avaamisesta alkoi välillä tulla suoraan pää kipeäksi.

Back
Ylös Bottom