Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä aloin katsoa jalkapalloa edellisten EM-kisojen aikaan 2016; oltiin silloin Kroatiassa ja siellä näkyi pikkukylissäkin kivasti sitä futishuumaa. Nyt tuli sitten ensimmäistä kertaa seurattua kisoja kunnolla alusta loppuun. Peleihin löytyy yleensä suosikki, eilen se oli Italia.

Noin yleensä, tykkään katsoa urheilua, melkein mitä vaan urheilua. :giggle: Jos selaan kanavia ja jostain tulee urheilua, niin se kanava jää. Urheilussa on aina lajista riippumatta mahdollisuus elää mukana ja kokea elämyksiä tunteiden vuoristoradassa.
Onneksi kohta on Olympialaiset!

tein Tohtorit enkä seurannut yhtäkään peliä, eilen sammui vastaanotin ensimmäisen maalin jälkn. ja panin maata

kotona oli kyllä välillä tv auki kanavalla ja kapakassa peli pyöri, mutta alusta loppuun ei ensimmäistäkään

Täällä sama kuin V:llä. Sivusilmällä vilkuilua satunnaisesti, mutta yhtäkään peliä en katsonut kokonaan.

Olympialaisia odottelen, mukavaa seurattavaa kun urheilua tulee jatkuvasti.

Onko se jo huomenta? Ei, ei ennen tokaa kuppia kahvia.

Olympiassa jotain katsottavaakin, jalkapallosta jaksoin sen verran että katoin noi pilkkupotkujen parit vikat. Ei pahemmin kyllä tule katsottua edes lätkää.

Itse heräsin ilolla uuteen viikkoon, tosin, jengi aika hyvin lomilla ja hankala keksiä uutta tekemistä.

Sivistän itseäni katselemalla eri valmistajien pneumakuljettimista viteoita juutubesta. Eiköhän tämä itsensä maksa takaisin, kun fiksuuntuu.

Sivistän itseäni katselemalla eri valmistajien pneumakuljettimista viteoita juutubesta
Siitähän se alkaa sivistys kasvaa, kun menet tehtaalle ja alat ottamaan tämmöisiä käyttöön. Sinällään aika simppeleitä vehkeitä, välillä voi tulla pieniä tukoksia, mutta "myyrällä" on niistäkin selvitty.

Aavistuksen hiljaista toimistolla. Toin pyörän sisälle ja himpan viilailen ajoasentoa.

Edit: +50 alaisen joukosta 8 töissä :oujee:

Liitteet

• thumbnail_219774500507148075.webp
    thumbnail_219774500507148075.webp
    43,3 KB · Katsottu: 69
Minä aloin katsoa jalkapalloa edellisten EM-kisojen aikaan 2016; oltiin silloin Kroatiassa ja siellä näkyi pikkukylissäkin kivasti sitä futishuumaa. Nyt tuli sitten ensimmäistä kertaa seurattua kisoja kunnolla alusta loppuun. Peleihin löytyy yleensä suosikki, eilen se oli Italia.

Noin yleensä, tykkään katsoa urheilua, melkein mitä vaan urheilua. :giggle: Jos selaan kanavia ja jostain tulee urheilua, niin se kanava jää. Urheilussa on aina lajista riippumatta mahdollisuus elää mukana ja kokea elämyksiä tunteiden vuoristoradassa.
Onneksi kohta on Olympialaiset!
Minä aloin katsoa jalkapalloa joskus vähän ennen -90 - kisoja ja sieltä viimeistään tarttui reilun 30v jatkunut Italian kannatus. Toki muiden maiden peleissä yleensä löytyy myös suosikki.
En silti ole itse mikään fanaattinen fani, vaan jos toinen on parempi, se saakin voittaa.

Forza Azzurri 🇮🇹 vielä aamuun ja aurinkoista päivää kaikille!

Siitähän se alkaa sivistys kasvaa, kun menet tehtaalle ja alat ottamaan tämmöisiä käyttöön. Sinällään aika simppeleitä vehkeitä, välillä voi tulla pieniä tukoksia, mutta "myyrällä" on niistäkin selvitty.
Kun nyt saa paperit kouraan ja kokemusta lisää, niin moista hetkeä odotellessa. Ei itsestä oikein pelkästään konttuuriin ole, on mukava olla ihan siellä kohteessa välillä.

Monesta uudesta hommasta edellisessä duunissa selvinnyt vaan järkeilemällä, joten samahan se näissä uusissa hommissa. Kokemusta vaan keräillä hiljalleen.

Back
Ylös Bottom