Mullo ny vissiin toi 890 adve r.Mulla on ollu viimekesästä asti 790 adve r. Huippu kampe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullo ny vissiin toi 890 adve r.Mulla on ollu viimekesästä asti 790 adve r. Huippu kampe.
Ei taida olla R malli. Siinä on yksiosainen penkki, parempi alusta ja vähän erilainen plexi. Jos ei meinaa patikossa hyppyyttää niin ei kyllä välttis tarvi ollakkaan.Mullo ny vissiin toi 890 adve r.
Onse.Ei taida olla R malli. Siinä on yksiosainen penkki, parempi alusta ja vähän erilainen plexi. Jos ei meinaa patikossa hyppyyttää niin ei kyllä välttis tarvi ollakkaan.
alkulämpät
Piti katsoa parit viteot yuutuupista. Vaikuttaa mopolle jolla erinomaisen mukava ajaa siellä, missä itse viihdyn. Eli sorateillä/metsäautoteillä.Onse.
Keulavisiirin irtoaminen, kunnes joku toisin todistaa.![]()
Estonian rungosta on löydetty uusia vaurioita, kertoo Aftonbladet – halkeamat jopa 15-metrisiä
Estonian rungosta on löytynyt uusia vaurioita, joita ei ole havaittu aiemmin, kertoo ruotsalaislehti Aftonbladet.www.mtvuutiset.fi
Mikä lienee todellinen syy uppoamiselle.
![]()
Estonian rungosta on löydetty uusia vaurioita, kertoo Aftonbladet – halkeamat jopa 15-metrisiä
Estonian rungosta on löytynyt uusia vaurioita, joita ei ole havaittu aiemmin, kertoo ruotsalaislehti Aftonbladet.www.mtvuutiset.fi
Mikä lienee todellinen syy uppoamiselle.
View: https://youtu.be/0ZUUR_slSu4
Älä nyt. Tuohon volyymia ja pyörität vähän pyllyä niin alkaa kohta hymyilyttää sinuakin!NAISten touhuja
kuka Mies tuollasta harrastaa
t. en lämmittele, enkä venyttele
Siitä voi aloittaa!Jaa, normaalisti ollu vähän erilaiset lämmittelyt, mutta miksei sit Ricky Martin ja helikopteri..
Siitä voi aloittaa!
Kunhan saavat siihen kilven ruuvattua niin saatan piipahtaa tässä loman aikana tanpereella sukuloimassa.Piti katsoa parit viteot yuutuupista. Vaikuttaa mopolle jolla erinomaisen mukava ajaa siellä, missä itse viihdyn. Eli sorateillä/metsäautoteillä.
Hyvä!
Näin teemme! Ilmoittele kun tiedät, koska sora lentää seudullamme.Kunhan saavat siihen kilven ruuvattua niin saatan piipahtaa tässä loman aikana tanpereella sukuloimassa.
Potkitaan renkaat & sumpit jos satutte olemaan paikalla.
Joku matkustajahan oli nähnyt laivan vieressä sukellusveneen.Joku siihen on törmänny. Homma painettu sitten villasella.
Setelit oli rintataskussa siis mukana.Mullo ny vissiin toi 890 adve r.