Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitähän se alkaa sivistys kasvaa, kun menet tehtaalle ja alat ottamaan tämmöisiä käyttöön. Sinällään aika simppeleitä vehkeitä, välillä voi tulla pieniä tukoksia, mutta "myyrällä" on niistäkin selvitty.Sivistän itseäni katselemalla eri valmistajien pneumakuljettimista viteoita juutubesta
Mulla on ollu viimekesästä asti 790 adve r. Huippu kampe.
Minä aloin katsoa jalkapalloa joskus vähän ennen -90 - kisoja ja sieltä viimeistään tarttui reilun 30v jatkunut Italian kannatus. Toki muiden maiden peleissä yleensä löytyy myös suosikki.Minä aloin katsoa jalkapalloa edellisten EM-kisojen aikaan 2016; oltiin silloin Kroatiassa ja siellä näkyi pikkukylissäkin kivasti sitä futishuumaa. Nyt tuli sitten ensimmäistä kertaa seurattua kisoja kunnolla alusta loppuun. Peleihin löytyy yleensä suosikki, eilen se oli Italia.
Noin yleensä, tykkään katsoa urheilua, melkein mitä vaan urheilua.Jos selaan kanavia ja jostain tulee urheilua, niin se kanava jää. Urheilussa on aina lajista riippumatta mahdollisuus elää mukana ja kokea elämyksiä tunteiden vuoristoradassa.
Onneksi kohta on Olympialaiset!
Kun nyt saa paperit kouraan ja kokemusta lisää, niin moista hetkeä odotellessa. Ei itsestä oikein pelkästään konttuuriin ole, on mukava olla ihan siellä kohteessa välillä.Siitähän se alkaa sivistys kasvaa, kun menet tehtaalle ja alat ottamaan tämmöisiä käyttöön. Sinällään aika simppeleitä vehkeitä, välillä voi tulla pieniä tukoksia, mutta "myyrällä" on niistäkin selvitty.