Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menihän niistä ny osa oikein 😂

e. Odottelinkin jo, että koska näihin palataan. Veikkasin kyllä tänkin väärin, olin varma, että @Xtreme tulee kertoon kuinka azzurri on pelannu vähän paremmin ku arvelin..
Luulen että seuraavissa kisoissa on jäsen f yksi studion asiantuntijoista.

Menihän niistä ny osa oikein 😂

e. Odottelinkin jo, että koska näihin palataan. Veikkasin kyllä tänkin väärin, olin varma, että @Xtreme tulee kertoon kuinka azzurri on pelannu vähän paremmin ku arvelin..
Jooh, mutta rehellisyyden nimissä vähän sellaista pelottavaa, hermoilevaa pakan sekoomista on välillä havaittavissa.

Parhaimmilllaan Azzurri on ylivertainen, mutta kummiskin. Espanjasta ei tiedä, pitäs olla suupala, mutta tason nostoonkin on ainekset. Jännää tulee.

Ai niin, ja Ukraina yllättää tänään. Tai sitten ei. Oon mystinen mysteerimies.

Pöh, kovakuntosia kundeja ja mimmejä oli. Ja witusti yleisöä mitä oli miellyttävä katsella myös.

edit. Musa pauhas, juomat virtas ja hyvä meno.

Kauhea nälgä ja kaupungin ainoat karvakädet pistää liikkeen kiinni kympiltä lauantaina.

IMG-20210703-WA0003~3.webp

Back
Ylös Bottom