Minulle sattui samansuuruinen massiivinen voitto. Investoitu nyt lottoon ja kenoon.Eurojaska antoi 2e sijoituksella näköjään 7,60. Voitolla saisi tuopillisen #terveydeksi tai metrin kakkosnelosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulle sattui samansuuruinen massiivinen voitto. Investoitu nyt lottoon ja kenoon.Eurojaska antoi 2e sijoituksella näköjään 7,60. Voitolla saisi tuopillisen #terveydeksi tai metrin kakkosnelosta.
Luulen että seuraavissa kisoissa on jäsen f yksi studion asiantuntijoista.Menihän niistä ny osa oikein
e. Odottelinkin jo, että koska näihin palataan. Veikkasin kyllä tänkin väärin, olin varma, että @Xtreme tulee kertoon kuinka azzurri on pelannu vähän paremmin ku arvelin..
Äijä käynyt tsiigaa cf skabat siellä!Väärä päivä! Nyt oli! Yleisökin oli pitkälti kovakuntoista sakkia.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Jooh, mutta rehellisyyden nimissä vähän sellaista pelottavaa, hermoilevaa pakan sekoomista on välillä havaittavissa.Menihän niistä ny osa oikein
e. Odottelinkin jo, että koska näihin palataan. Veikkasin kyllä tänkin väärin, olin varma, että @Xtreme tulee kertoon kuinka azzurri on pelannu vähän paremmin ku arvelin..
Niin löytyyÄijä käynyt tsiigaa cf skeidaa siellä!
Löytyy materiaalia instan täydeltä....
Kaivariin vai nokalle?Seuraavaksi mattolaiturille uimaan.
Sörkän.Kaivariin vai nokalle?