Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Futerille: Noi parisuhdeketjut mutta ei niissä kuvia ole.

Voi pojat kun oli ruoka kyllä taas 6/5 tasoa, ei paljoa tarvinnut nautaa leikellä mutta ei ollut kyllä kuivaakaan ja valmis bbq kastike viimeisteli.
Peruna on hyvää ja senkin kun laittaa folioon johon voita, suolaa ja pippuria ja rilliin niin että vähän perunat saa alapuolelta väriä niin niitä voisi popsia loputtomasti.
Oon mä vaan hyvä! Oisp kalj... eikun hetkinen, mullahan on sellainen kädessä!

Voi pojat kun oli ruoka kyllä taas 6/5 tasoa, ei paljoa tarvinnut nautaa leikellä mutta ei ollut kyllä kuivaakaan ja valmis bbq kastike viimeisteli.
Peruna on hyvää ja senkin kun laittaa folioon johon voita, suolaa ja pippuria ja rilliin niin että vähän perunat saa alapuolelta väriä niin niitä voisi popsia loputtomasti.
Oon mä vaan hyvä! Oisp kalj... eikun hetkinen, mullahan on sellainen kädessä!
Jaaaaaaa… mä jo kerkisin innostua nivean ja talouspaperin kanssa.

Oon mä vaan hyvä! Oisp kalj... eikun hetkinen,
mullahan on sellainen kädessä!
23DDA967-21C3-4880-A9B6-0A711F9F4D3F.webp

Oli ihan jeba täälläkin.

Mun mielestä jokainen saa olla mihin suuntaan tahansa suuntautunutta mutta miksi playstation tunkee tota paskaa lapsille?
Kattelin vain kun junnu pelaa niin sateenkaaren väriä siellä ja tekstiä tuemme lbqt bbq ties mitä lyhenteitä olikaan.

En usko. Ranska on finaalissa asti. Se toinen reikä on vielä peitossa. Hämärän.

Mutta pekuloottettaan sen verran, että:

- Englanti kaatuu tehottomuuteensa
- Italialla ohkanen sauma, mutta vähän samaa vikaa tulee oleen ku Enkaljannilla
- Belgia olis paperilla kova, myös ilman De Bruynee ja varsinkin sen kanssa, mutta ne munii jotenkin.
- Espanjasta ei oo näissä kisoissa mihinkään.
- Portugali ei ainakaan uusi mestaruutta, tuskin finaalissakaan pelaa.
- Saksa ei menesty.
- Hollannin peliä en nähny, enkä oo rosteriakaan kattonu, mutta ei oikein sekään tunnu finalistilta.

Muilla vielä vähemmän saumaa edes finaaliin.

Eli. Finaalissa Ranska voittaa, ja ne pelaa sen ilmeisesti Suomea vastaan 😁
Mites @futhermucker nämä potkupalloveikkaukset?

Mun mielestä jokainen saa olla mihin suuntaan tahansa suuntautunutta mutta miksi playstation tunkee tota paskaa lapsille?
Kattelin vain kun junnu pelaa niin sateenkaaren väriä siellä ja tekstiä tuemme lbqt bbq ties mitä lyhenteitä olikaan.
Samaa tässä pohtinut, kun jo yritystasollakin sitä tulee sieltä täältä infona ja koulutuksenakin. Jokainen saa olla mun puolesta mitä vaan lain puitteissa ja onhan heillä varmasti erilainen status maailmassa ja vaikeampaa tietyissä tilanteissa. Varmasti olisi ryhmiä ihmisiä, joista olisi myös tasapuolisuuden vuoksi kouluttaa ja tiedottaa. Kai tuo on nyt hypessä vs. vaikkapa nepsylapset tai ADHD aikuiset tms. En nyt tiedä mitä esim. uskonnosta tai politiikasta vastaava homma tekisi hyötyä työpaikalla vs. tuo?

Samaa tässä pohtinut, kun jo yritystasollakin sitä tulee sieltä täältä infona ja koulutuksenakin. Jokainen saa olla mun puolesta mitä vaan lain puitteissa ja onhan heillä varmasti erilainen status maailmassa ja vaikeampaa tietyissä tilanteissa. Varmasti olisi ryhmiä ihmisiä, joista olisi myös tasapuolisuuden vuoksi kouluttaa ja tiedottaa. Kai tuo on nyt hypessä vs. vaikkapa nepsylapset tai ADHD aikuiset tms. En nyt tiedä mitä esim. uskonnosta tai politiikasta vastaava homma tekisi hyötyä työpaikalla vs. tuo?
Ha! Mä tarjosin kesällä kesäduunin pelkästään että on nepsynuori.
Varauduin ties mihin mutta olikin tosi hyvä sälli! Tiedän noista jutuista koska oma on sellainen.

Back
Ylös Bottom