Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valitettavasti kohta 50-v täyttävällä Sylvillä ei oikein ystäväpiirissä ole samanlaisesta musasta tykkääviä.
Tämän takia me hörhöt ollaan muun muassa juuri foorumeilla kirjoittamassa, tämäkin paikka yhdistää meidät hörhöt yhteen.

Mä uskon kyllä että sellaisia "piilo" tykkääjiä tämänkaltaiselle kansanmusiikille löytyy paljon ja esim the hu on varmaan osakseen nostanut paljon tämänkaltaisen musiikin kannatusta. Katsoo muun muassa juuri vaikka tämän Heilung yhtyeen YouTube videoiden katselukertoja, niin kyllä sellainen musiikki vetää puoleen ,vaikka se ei ehkä ole ns. some suosiossa.

Irmalla ollu meno päällä eilen kun kärrytkin on tullu sen 3km kaupasta.

Screenshot_20210703-124724_QuickPic.webp

Jaa se on sit riittävän lämpöistä, 29 varjossa, ei ainuttakaan pilveä taivaalla ja ei tuule. Voi olla, että nurmikon ajo jää tänäänkin pois ohjelmistosta, samoin kuin fillarointi. Epäilen, että molemmissa on nyt riski kuolla sydäriin.

fillarointi

en ymmärrä, minä olin lähdössä moottoripyörällä, mutta otinkin varastosta mopon sijasta polkupyörän ulos
ulkoilutankin mieluummin sitä, viimahan sitä ajaes käy kokoajan, sitten pysähdyn iho hiestä kiillellen aurinkorannalle

en ymmärrä, minä olin lähdössä moottoripyörällä, mutta otinkin varastosta mopon sijasta polkupyörän ulos
ulkoilutankin mieluummin sitä, viimahan sitä ajaes käy kokoajan, sitten pysähdyn iho hiestä kiillellen aurinkorannalle
Tsek.
7CE3906E-6727-4D16-82CD-8EEBD4888A13.webp

Te olettekin ilmeisen fit, toisin kuin allekirjoittanut.

Prse. ns. Pihafarkut ratkesi haaroista, eikä yhtään jaksaisi shoppailla uusia. Ovat toki mallia Varusteleka, joten ei kovasti kirpaise hankkia vastaavia mutta olisi tarve päivittäin!
Ratkaistu: Hetken mielijohteesta poikkesin kauppareissulla kurssilta ja löysin erä-/retkeilyhousut.
Lisäksi, bongasin erään kaupan pihassa niin pienen ja kätsyn näköisen matkailuauton, että piti ajaa lähemmäs, ottaa kuva kyljestä että saa merkin ja mallinron talteen. Nyt kahvin kera googlailua ja layoutin selvittämistä, -ja vähän haaveilua.

Näin se on. +300hv ja neliveto, niin on se mukavaa.
Moottoritielle saisi olla sitten enemmän voimaa, että jaksaa kiihtyä kohtuudella mukavaan matkanopeuteen, mutta Suomessa sellaista ei tarvita. Toki myös kulut ampaisevat taivaisiin samalla.
Voi olla että en enää nelikosta luovu, niin tääkin on.

Ratkaistu: Hetken mielijohteesta poikkesin kauppareissulla kurssilta ja löysin erä-/retkeilyhousut.
Lisäksi, bongasin erään kaupan pihassa niin pienen ja kätsyn näköisen matkailuauton, että piti ajaa lähemmäs, ottaa kuva kyljestä että saa merkin ja mallinron talteen. Nyt kahvin kera googlailua ja layoutin selvittämistä, -ja vähän haaveilua.

a2pyp.webp

Back
Ylös Bottom