Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkein voisi hurauttaa Keskisen Vesan kaupalle ostamaan vuoden siivousaineet.

En kyllä oikeen osaa sanoa mitä ostaisin, jos pitäisi ostaa vuoden siivousaineet.
Ikkunanpesuprojekti kesken. Siihenkin käytän vaan ihan tavallista fairya (tai vastaavaa halpista).

Prse. ns. Pihafarkut ratkesi haaroista, eikä yhtään jaksaisi shoppailla uusia. Ovat toki mallia Varusteleka, joten ei kovasti kirpaise hankkia vastaavia mutta olisi tarve päivittäin!
Gorehousut ei oikein näillä ilmoilla toimi, eikä ole mitään muita pihahommiin kelpaavia pitkiä housuja, joista eivät itikat ja paarmat tule läpi.

En kyllä jaksa vielä nettishoppailla. 1.5 h ulkona ja aivan poikki.

Lauloiko hän sen tapauksen, kun joi kovin viiniä ja sammui parvekkeelle?

en ole aivan varma

oli taas niin kummallinen olotila olla GAYkalla, että olin aika-ajoin aika hämmennyksissä
mutta GAYkka kokonaisuudessaan oli senmoinen, että olisi saanut jatkua ikuisesti

Hämmästyttävästi myös Kuopijoon.
Sabaton on vähän turhan kliseinen bändi, enkä Lordiakaan ehkä menisi kuuntelemaan, mutta nuo mongolit on pakko nähdä. Eli lippu ostoon. Onneksi tuli lomarahat!!!!
Sylveröllä on hyvä musa maku. Itsellä jotenkin alkanut lähtemään myös nämä ruottalaiset/norjalaiset viikinki perintöön nojaavat "modernin kansamusiikin" esittäjät. Yhtenä iltana kuuntelin myös kelttiläiseen mytologiaan nojaavaa matskua ja säkkipilli musaa 😁. Ei saa urautua.

Sylveröllä on hyvä musa maku. Itsellä jotenkin alkanut lähtemään myös nämä ruottalaiset/norjalaiset viikinki perintöön nojaavat "modernin kansamusiikin" esittäjät. Yhtenä iltana kuuntelin myös kelttiläiseen mytologiaan nojaavaa matskua ja säkkipilli musaa 😁. Ei saa urautua.
Onko Heilung tuttu orkesteri, jos ei niin kannattaa kuunnella.

Sylveröllä on hyvä musa maku.

Onko Heilung tuttu orkesteri, jos ei niin kannattaa kuunnella.
Valitettavasti kohta 50-v täyttävällä Sylvillä ei oikein ystäväpiirissä ole samanlaisesta musasta tykkääviä, joten keikoille ja festareille on pitänyt opetella menemään ihan itse. Ei sinällään tuota ongelmaa, mutta majoitus- ja matkakustannukset olisi kiva jakaa, jos suuntautuu Kalakukkolan ulkopuolelle.

(Tässä mainostan Laukaan JSRF -tapahtumaa, joka valitettavasti myös tänä vuonna peruttiin. Tuolla olen touhunnut ilmaistyöntekijänä alusta alkaen. Ihana paikka ja hyvä, kotoinen fiilis. Ja Sylvi tarjoilee sämpylöitä rokkareille.)

Heilung on tuttu, mutta en ole nähnyt livenä.
Wardrunan konserttiin Savonlinnassa on ollut lippu jo toista vuotta. Jospa se nyt vuoden päästä ihan toteutuisikin...

Tämän tahdissa olen melkein valmis tuikkaamaan (ortodoksi)kirkkoni tuleen 😉

View: https://youtu.be/CuWPsx6U8rU

Back
Ylös Bottom