Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän takia me hörhöt ollaan muun muassa juuri foorumeilla kirjoittamassa, tämäkin paikka yhdistää meidät hörhöt yhteen.Valitettavasti kohta 50-v täyttävällä Sylvillä ei oikein ystäväpiirissä ole samanlaisesta musasta tykkääviä.
Rovinssista tulee aina mieleen se kun irman makuupussissa oli yhtäaikaisesti kolme ilmajokista.
Taidan olla Sysmässä.
Kohti Lahtea.
fillarointi
Tsek.en ymmärrä, minä olin lähdössä moottoripyörällä, mutta otinkin varastosta mopon sijasta polkupyörän ulos
ulkoilutankin mieluummin sitä, viimahan sitä ajaes käy kokoajan, sitten pysähdyn iho hiestä kiillellen aurinkorannalle
Te olettekin ilmeisen fit, toisin kuin allekirjoittanut.en ymmärrä, minä olin lähdössä moottoripyörällä, mutta otinkin varastosta mopon sijasta polkupyörän ulos
ulkoilutankin mieluummin sitä, viimahan sitä ajaes käy kokoajan, sitten pysähdyn iho hiestä kiillellen aurinkorannalle
Ratkaistu: Hetken mielijohteesta poikkesin kauppareissulla kurssilta ja löysin erä-/retkeilyhousut.Prse. ns. Pihafarkut ratkesi haaroista, eikä yhtään jaksaisi shoppailla uusia. Ovat toki mallia Varusteleka, joten ei kovasti kirpaise hankkia vastaavia mutta olisi tarve päivittäin!
Näin se on. +300hv ja neliveto, niin on se mukavaa.Pakko se on sanoa että +200kW saa suupielet ylöspäin vaikka painoa on riittävästi, autossa.
Voi olla että en enää nelikosta luovu, niin tääkin on.Näin se on. +300hv ja neliveto, niin on se mukavaa.
Moottoritielle saisi olla sitten enemmän voimaa, että jaksaa kiihtyä kohtuudella mukavaan matkanopeuteen, mutta Suomessa sellaista ei tarvita. Toki myös kulut ampaisevat taivaisiin samalla.
Ratkaistu: Hetken mielijohteesta poikkesin kauppareissulla kurssilta ja löysin erä-/retkeilyhousut.
Lisäksi, bongasin erään kaupan pihassa niin pienen ja kätsyn näköisen matkailuauton, että piti ajaa lähemmäs, ottaa kuva kyljestä että saa merkin ja mallinron talteen. Nyt kahvin kera googlailua ja layoutin selvittämistä, -ja vähän haaveilua.