Deleted member 43228
Tännöön sompaillaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sitten kaikilla samat säännöt. Miehille uimapuvut myös.Kyllä konsensus on se että julkisilla paikoilla kaikilla olis paita päällä. Jenkkilässähän on monissa kaupoissa esim. "no shoes, no shirt, no service". Mitä sitten seuraavaksi jos kaikki oliskin ilman paitaa, seuraavaksi housut, suihkussa käyminen ja perseen pyyhkiminen koetaan vapautta rajoittavaksi? Ei stana pidetään nyt kuitenkin sivistyksestä kiinni.
Toissasuvena kun oltiin Ameriikassa lomalla, niin kävelin sitten siitä aulan halki ilman paitaa vaikka oli kielletty kun tultiin altaalta. Vaksi otti sen ihan yllättävän tosissaan et jumalauta ei tollasta enää, täällä ei saa sekoilla hotellin sisällä ilman paitaa.
Niin joo mun vapaus rajoittui jotenkin, mut ei tuollaisia pidä mitenkään henkilökohtaisesti ottaa. Ihan hyvä sääntö oikeastaan. Ei olis kiva olla hississä seinästä seinään ylävartalopaljaiden kanssa. Tai no voin mä keksiä tilanteen missä olis, mutta jääköön mainitsematta.
Entäs sääntö että kaikki joilla ei ole mahdollisuutta imettämiseen saavat peittää erogeeniset turhakkeensa?Jos sääntö, että kaikille miehille ja naisille, jos löytyy maitorauhasta, niin paita päälle.
Edelleen siis kannatan paljaita tisuja. Kylläkin. Tänäänkin niitä näen monia.
Joo sitten kaikilla samat säännöt. Miehille uimapuvut myös.
Ja sitten kun tulee sanomista että sehän on aiiivan eri asia niin samaa sanovat ne ketkä vaativat naiselle burkhan.
Kyllä minä voin naisiakin tässä asiassa vastustaa. Kyse on siitä että naisen pitää saada itse valita pitääkö uimapukua vai pelkkiä pöksyjä jos miehetkin saavat valita. Itse olen uinut t-paidassa koska punatukkaisena vältän palamista. En siis kärsi siitä että täytyy peittää, mutta nuo vaatimukset vituttaa.Se on aiiivan eri asia. Burkha on muslimimiesten ja uskonnon dominoinnin symboli, nainen alistuu joka päivä kaikessa tekemisessään miehen ja uskonnon omaisuudeksi.
Uimapuvusta(yläosista) jos äänestettäisiin täällä pelkästään naisten kesken, voisin veikata että useimmat naiset haluaisivat ettei vedetä tissit paljaana uimahallissa. Saatikka kadulla yleisesti. En tiedä. Mutta ihan järjetön asia ajaa. Kyllähän me miehet tissejä katellaan ei siinä mitään, enempikin ajattelisin että naisten kesken kohteliasta että ette ole tissit paljaana joka paikassa.
Mä ymmärrän sun alkuperäisen närkästyksen, täällä puhuttiin naisista epäkunnioittavasti. Olit oikeassa. Muut asiat: en yhdy niihin.
Joko menit?Tännöön sompaillaan.
Juoksuhommeleita?Lauantaina Jkl.
Prkl.Niinmuuten onkohan se @Saatana n ilmatyynyalus jo lähtövalmiudessa?
Ameriikassa isoihin tapahtumiin varaudutaan treenaamalla ihan #paikanpäällä![]()
Tarkka-ampujat olivat vähällä laukaista – yksityiskohta varjoliitimessä esti hirvittävän tragedian EM-kisoissa
Poliisi pelkäsi terrori-iskun mahdollisuutta.www.iltalehti.fi
Siellä on ollut huligaani tähtäimessä
Kaveri urheilee, lähden turistiksi. Mietin vähä juoksentelua omatoimisesti, mutta harrastan ehkä kyläilyä.Juoksuhommeleita?
Mikä heillä hätänä?
Ja syöpöttelyä! Ellei peräti juopottelua.Kaveri urheilee, lähden turistiksi. Mietin vähä juoksentelua omatoimisesti, mutta harrastan ehkä kyläilyä.
Parempi sananvapaus, kuin mielipiteiden rajoittaminen.Yhdellä toisella foorumilla, jota seuraan aktiivisesti, koitetaan taas pitää vähän turhankin sivistynyttä linjaa, tietyt puheenaiheet on kokonaan kielletty, koko ajan jaellaan varoituksia jostain ja homma menee taas toisesta päästä älyttömäksi, että ei tää varmaan millään foorumilla just sillai ole, miten haluais :D
toivon että täilläiset ryntäät olisi yläosattomissa niin saunassa, uimahallissa kuin kadullakin: