Deleted member 43228
Kannatan itse myös, tämän ketjun pitämistä valitulla linjalla. En valita, kun ainut syy pitää pakkis välilehdellä on offari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se taida jarrutella. Moderointia ei paljon liene nykyään.
Mistä näkee pakkiksen kävijämäärät vaikka vuosittain? Kai joku sivu moiseen seurantaan yleisesti on. Ainakin on ollut, kun joskus katsellut eri sivujen kävijämääriä.
Toiseen suuntaan kun kumartaa, niin toiseen pyllistää. Tämmönen johtaa sit siihen, mitä kaikki somen ja iltapäivälehtien langatkin on täynnä, eli keskustelut täyttyy kaiken maailman apinoiden vittuilusta ja suunsoitosta minkäänlaisen järkevän keskustelun sijaan.Kyllä sitä moderointia edelleen tapahtuu. Mutta ei täällä nyt ollenkaan niin herkästi asioihin puututa kuin melkeinpä kaikkialla muualla tätä nykyä. Selkeät ylilyönnit lähtee pois tietysti, mutta muuten koitetaan antaa kaikille mahdollisuus tuoda esiin omat mielipiteensä. Vaikka ne olisi ihan perseestä.
Toiseen suuntaan kun kumartaa, niin toiseen pyllistää. Tämmönen johtaa sit siihen, mitä kaikki somen ja iltapäivälehtien langatkin on täynnä, eli keskustelut täyttyy kaiken maailman apinoiden vittuilusta ja suunsoitosta minkäänlaisen järkevän keskustelun sijaan.
Jos minä saisin valita, niin kyllä keskustelun pitäs netissäkin muistuttaa edes etäisesti sitä, miten ihmiset normaalisti tavatessa keskustelee, mutta eipä ole minun taisteluni tämä.
Niin kai tuota pitäs, mutta en oo oikein oppinu koskaan tuota tapaa. Siitä vähän eri mieltä, että rajoittuis vaan muutamaan ketjuun, kun onhan tässä kerennyt 15 vuoden aikana näkeen kaikenlaista pitkin palstaa, mut joo, korostuu toki tietyissä ketjuissa.Suosittelen painamaan raportointinappia, kun jotain överiksi menevää paskaa tulee vastaan. Se aiheuttaa vähintäänkin kyseisen viestin tarkistuksen.
Mun mielestä täällä ei muutamia poikkeusketjuja lukuunottamatta olla tuolla mainitsemallasi tasolla. Kyseisten ketjujen aiheet taas on sellaisia, että kerää varmasti keskimääräistä enemmän hörhöjä.
Testaa myös tota Zonea. Jos siis johonkin lähäripeliin tota Maltaa meinasit.
Noi pari muutakin löytyy. Bägissä en oo nyt pitäny Avenger SS:ää, kun yks jäi radalle, löytyi ja lahjotin huutokauppaan (meni johonkin junnujen rahastoon), mut ysinopeuksisena muuten vastaavilla lukemilla oleva Heat on. Tosi, tosi alivakaa, mutta toimii hysseflippikiekkona itelle.
Buzzz SS:n heittokin on jääny vähän vähemmälle, kun kippaa kuitenkin sit herkemmin yli / oikealle kuin normi. Ja jos suoraan tarvii päästä, niin oon koittanu heittää putteria, kun ei feidaile. Hyvä kiekkohan sekin on tiettyihin heittoihin.
Helvetin moinen tuuli ollu monta päivää. Jos huomenna ois jo rauhoittunu, niin vois koittaa taas vähän enemmän tuloskierrosta.
Tuulisella kannattaa minusta unohtaa Avenger SS. Ja kovemmalla kädellä se on kyllä äkkiä rollerina, jos ei heitä vähintään flättinä tai mielellään hyssessä. Vähän sama se on tuon Buzzz SS:n kanssa, ei sitä oikein tuulisella voi heittää, mutta menee joo oikealle ja ite tykkään joihinkin tarkempiin metsäpilleihin, paikaltaan, suoria jyrkempään ylämäkeen jne. Mut heitettäessähän nuo näetVähän pelko onkin että Avenger SS ihan liian alivakaa. Mutta pitää kokeilla. Mulla Innovan sidewinder lentää tosi pitkälle. 120m. Nätin S-kurvin. Ja Avenger SS olis muuten samat notulit mutta yhden nopeempi. Buzzzz SS nimenomaan oikealle kippaaviin heittoihin. Kun ei osaa kämmentä heittää yhtään. Mulla on bagissa ESP Sting, joka erittäin alivakaa kiekko, mutta lentään todella nätisti rystyllä oikeelle. Tosi ennakoitava lentorata kun ei tuule kovaan. Oon alistanu sillä kämmentyyppejä :D
Yleisesti ottaen en oo pitkään aikaan ostanu kiekkoja vaan menny mitä bagista löytyy. Pikkuhiljaa niitä on jonkkan mennyt. Nyt on rundilla mukana about 8-10 kiekkoa. Ja ihan ok niillä heittää. Hyvin monesti parempi tulos mitä kundeilla joilla reppu pullistelee 30 kiekkoa :D

kävin etsimässä olisiko zilli ne tissit postannut, en löytäny
kyllä ne siellä oli mutta näemmä sensuuri iski sinne!
Ei passaa poiketa polulta.
Ehkä usea tuolla aktiivisesti kirjoittava ei edes tunnista ko kehonosaa.kyllä ne siellä oli mutta näemmä sensuuri iski sinne!
Ei passaa poiketa polulta.
Varsinkin, jos tuttuun pakkiksen tapaan vähän kärjistetysti laukoo meneen.koitetaan taas pitää vähän turhankin sivistynyttä linjaa,