Rinnat eivät ole genitaaleja, joten olen vahvasti sitä mieltä, että jos naisen nännit on siveettömät, niin sitten myös ja varsinkin miehen nännit pitää peittää, koska niillä ei ole muuta kuin erogeeninen tarkoitus. Naisten rintojen peittäminen on samaa sarjaa kuin huivipakko naisilla. Vituttaa perinteet, joilla pidetään naiset kehoineen ruodussa ja nuhteessa ja valitaan, että juuri naisen nahka on saastainen tai rivo, mutta miehen ei olekaan. Pitäkööt naiset ja miehet rintansa paljaana tai verhottuna, minun mielestä se on kunkin oma asia, ja jos sovitaan että vaaditaan pukeutumista, niin samat säännöt kaikille sukupuolille. Perse paljaana en suosittele kulkemaan hygieniasyistä.Mikä on ketjulaisten lausunto tilannetta kohtaan?
![]()
Yläosattomat aktivistit joutuivat poistumaan saunasta ”siveysnormien” takia – ”Haluamme arkipäiväistää tissin ja nännin”
Rauhaniemen kansankylpylästä vastaavan toiminnanjohtajan mukaan aktivistit eivät noudattaneet yleisiä siveysnormeja.www.is.fi
Taitaa olla sompasauna ainoa yleinen sauna jossa saa olla ilman rihman kiertämää
Olen täysin aktivistien puolella. Itse tosin en jaksa osallistua, vihaan vain ihmisiä hiljaisesti. Hyvä että joku jaksaa.