Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä on ketjulaisten lausunto tilannetta kohtaan?

Taitaa olla sompasauna ainoa yleinen sauna jossa saa olla ilman rihman kiertämää
Rinnat eivät ole genitaaleja, joten olen vahvasti sitä mieltä, että jos naisen nännit on siveettömät, niin sitten myös ja varsinkin miehen nännit pitää peittää, koska niillä ei ole muuta kuin erogeeninen tarkoitus. Naisten rintojen peittäminen on samaa sarjaa kuin huivipakko naisilla. Vituttaa perinteet, joilla pidetään naiset kehoineen ruodussa ja nuhteessa ja valitaan, että juuri naisen nahka on saastainen tai rivo, mutta miehen ei olekaan. Pitäkööt naiset ja miehet rintansa paljaana tai verhottuna, minun mielestä se on kunkin oma asia, ja jos sovitaan että vaaditaan pukeutumista, niin samat säännöt kaikille sukupuolille. Perse paljaana en suosittele kulkemaan hygieniasyistä.

Olen täysin aktivistien puolella. Itse tosin en jaksa osallistua, vihaan vain ihmisiä hiljaisesti. Hyvä että joku jaksaa.

Screenshot_20210617-133759_Instagram.webp

Veikkaan että kyseiset ällötykset tekivät hirveen numeron patalapuistaan. Olisivat vaan olleet ja saunoneet ihan rauhassa niin kukaan ei olis huomioinut. Itse tekevät pelkkää hallaa tissivallankumoukselleen.
Aiemmin lukemani jutun perusteella nimenomaam eivät tehneet numeroa itsestään.

Kommentissasi kiteytyy hyvin olennaiset asiat: ällötykset ja patalaput.

Uskon kyllä että miehiin suhtaudutaan samalla tavalla. Jos on timmi urheilija tai asfalttimies niin saa olla ilman paitaa, mutta jos ylipainoinen karvainen setämies niin pitäisi verhota itsensä.

Kannustan myös riipputissimummoja ja karvaisia kaljamahamiehiä olemaan ilman paitaa mielin määrin. Paitsi että aurinko on pahasta, joten en kannustakaan, mutta kannustan siihen että teoriassa kaikki saavat olla miten haluavat.

Aiemmin lukemani jutun perusteella nimenomaam eivät tehneet numeroa itsestään.

Kommentissasi kiteytyy hyvin olennaiset asiat: ällötykset ja patalaput.

Uskon kyllä että miehiin suhtaudutaan samalla tavalla. Jos on timmi urheilija tai asfalttimies niin saa olla ilman paitaa, mutta jos ylipainoinen karvainen setämies niin pitäisi verhota itsensä.

Kannustan myös riipputissimummoja ja karvaisia kaljamahamiehiä olemaan ilman paitaa mielin määrin. Paitsi että aurinko on pahasta, joten en kannustakaan, mutta kannustan siihen että teoriassa kaikki saavat olla miten haluavat.
Näin juurikin. Meillä ei ole oikeutta (Huom. Gonzaless) kommentoida toisten ulkonäköä. Käykää nämä pienet ja ahdistuneet keskustelut itse päänne sisällä. Tai terapeutin kanssa. Omaa pahaa oloanne ei tule oksentaa muiden kannettavaksi. Katsokaapas kun teidän oma pahoinvointinne ei siinä vähene, joten miksi vaivautua? Hoitakaa omat ongelmanne kuntoon, ja sitten voitte pohtia muiden ongelmia (jotka te siis itse luotte omassa päässänne).

Mutta näissä vaan aina kiteytyykin juurikin se, kuinka henkisesti pahoinvoivaa kansaa mekin olemme. Iloa ja hetken huumaa yritetään repiä tallomalla muita. Melko sairasta, sanoisin.

Minä en ainakaan halua, että kauniit rintani käsitettäisiin vain maitorauhasen asuinpaikaksi 😳 Nämä suloiset kummut ovat naiseuteni sensuellit ruumiillistumat, enkä todellakaan halua olla povi paljaana julkisuudessa. En edes pukeudu paitoihin, joiss on avara kaula-aukko. Rintani eivät ole rivot eivätkä saastaiset vaan ihan juuri päinvastoin! Varjelen ihanuutta valittujen henkilöiden nähtäviksi. Minä päätän itse, kuka näkee.

Sen sijaan minua ei haittaa, jos uimarannalla tai saunassa on muita naisia yläosattomana. Ihan sama mulle, EVVK.

Joku uuspuritaanisuus meneillään? 70 ja 80 -luvulla uimarannoilla oli paljon naisia rinnat paljaina, eikä siitä kukaan poliisille soittanut.

Ja miehille paita päälle kaupunkialueella! Sivistymätöntä liikkua yläkroppa paljaana.

voi veljet!,kuntit

Mariska #paikkakunnalla 2. & 3.7
Minä myös

& voi veljet mikä rokki soi juuri radio rok!!!!!!!1

tämän täytyy olla joku enne, muistan etelleen, hyvin elävästi, kun Mariska piipahti #paikkakunnalla vuonna 2010
aivan niinkun olisi pikkusen jöpöttänyt koko viikonlopun #asiallista

Minä en ainakaan halua, että kauniit rintani käsitettäisiin vain maitorauhasen asuinpaikaksi 😳 Nämä suloiset kummut ovat naiseuteni sensuellit ruumiillistumat, enkä todellakaan halua olla povi paljaana julkisuudessa. En edes pukeudu paitoihin, joiss on avara kaula-aukko. Rintani eivät ole rivot eivätkä saastaiset vaan ihan juuri päinvastoin! Varjelen ihanuutta valittujen henkilöiden nähtäviksi. Minä päätän itse, kuka näkee.

Sen sijaan minua ei haittaa, jos uimarannalla tai saunassa on muita naisia yläosattomana. Ihan sama mulle, EVVK.

Joku uuspuritaanisuus meneillään? 70 ja 80 -luvulla uimarannoilla oli paljon naisia rinnat paljaina, eikä siitä kukaan poliisille soittanut.

Ja miehille paita päälle kaupunkialueella! Sivistymätöntä liikkua yläkroppa paljaana.
Tietenkin saat päättää. Ainoa poikkeus on uimahalli, jossa on ihan hyvästä syystä ohjeistus peseytyä ilman uikkareita. Ja myös hyvä että ne on saunassa pois eikä viedä hikisinä altaaseen.

"
AlfaTV ilmoitti torstaina suunnitelmistaan listautua tulevaisuudessa pörssiin.

Yhtiö ilmoitti myös saaneensa mukaan uusia sijoittajia. Heidän joukossaan on esimerkiksi liikemiehinä ja poliitikkoina tunnetut Harry ”Hjallis” Harkimo sekä Eero Lehti. Muita yksityissijoittajia olivat esimerkiksi Joni Nelimarkka, Toivo Sukari ja Heikki Salmela.

”Tietysti uskon, että tässä on mahdollisuuksia. Tässä on pienet kulut ja hyvä rakenne, studiot ja rakennukset ovat hyviä. Kaikki rakennukset ovat myös velattomia”, Harkimo kommentoi."

Uskon kyllä että miehiin suhtaudutaan samalla tavalla.

Kyllä konsensus on se että julkisilla paikoilla kaikilla olis paita päällä. Jenkkilässähän on monissa kaupoissa esim. "no shoes, no shirt, no service". Mitä sitten seuraavaksi jos kaikki oliskin ilman paitaa, seuraavaksi housut, suihkussa käyminen ja perseen pyyhkiminen koetaan vapautta rajoittavaksi? Ei stana pidetään nyt kuitenkin sivistyksestä kiinni.
Toissasuvena kun oltiin Ameriikassa lomalla, niin kävelin sitten siitä aulan halki ilman paitaa vaikka oli kielletty kun tultiin altaalta. Vaksi otti sen ihan yllättävän tosissaan et jumalauta ei tollasta enää, täällä ei saa sekoilla hotellin sisällä ilman paitaa.
Niin joo mun vapaus rajoittui jotenkin, mut ei tuollaisia pidä mitenkään henkilökohtaisesti ottaa. Ihan hyvä sääntö oikeastaan. Ei olis kiva olla hississä seinästä seinään ylävartalopaljaiden kanssa. Tai no voin mä keksiä tilanteen missä olis, mutta jääköön mainitsematta.

Pitäisi lenkille lähteä, mutta näyttää pihalla ihan himskatin kuumalta.

Auttaisikohan kylmä kalja?

Back
Ylös Bottom