Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et katsonut kun ihmiset juoksee pallon perässä kuin pikkulapset ja menit nostelemaan rautaa? Plussaa.Onko tämä nyt plussaa vai miinusta miehisyyteen: skippasin futiksen ja menin salille.
Mulla on ollu Maltoja pari. Ei tee mun kädellä hirveästi muualla kuin tosi tuulisella. Buzzz OS riittää meikäläiselle normikelillä, että päätyy vasemmalle, mutta myös liitää.
Dronehan on kanssa vaihtoehto, jos tarvii tosi ylivakaata. Semmonenkin löytyy, mutten oo juuri heittäny. Ja Zone on kanssa ylivakaa, mutta enemmän lähärikiekko kuin midari. Mutta erinomainen kyllä tuossa lähäripelissä.
muoks. mut siis jos ESP Buzzzin fiiliksestä ja gripistä pitää, niin sen kanssa tuo Malta tais olla hyvin samanlainen.
Niinmuuten onkohan se @Saatana n ilmatyynyalus jo lähtövalmiudessa?No tuleeko se seksihelle vai ei?? Tänään ainakin hyytävä keli
Eilen askartelin jo kylmävahaliuskojen kanssa, kun sääennusteet hehkui kuumuutta.
Minä taidan lähteä lauantaina kanoottihommiin. Kukaan ei ole suostunut mukaan, joten eksyn sitten itsekseni.
Kuinka pakkislaisilta onnistuu järvipelastustoiminta?
Lähden rannasta eteenpäin - niin sieltäpäin sitten etsinnät.
Ootko @Kuparikatto koskaan tehny roiskeläppiä moottorikelkan telamatosta?
View: https://www.instagram.com/p/CPmEn7rgqz2/?utm_source=ig_web_copy_link
Testaa myös tota Zonea. Jos siis johonkin lähäripeliin tota Maltaa meinasit.Ostin maltan, buzzz SS ja Avenger Ss.
tarvis ehtiä rangelle kokeilemaan. Juhannuksena tulossa perinteinen juhannusturnee
Koita. Siellä on mukava käydä välillä hämmentämässä.Auttaiskohan jos postais koronaketjuun munkit?
Mihin olemme menossa. Ufo-ketju ja korona-ketju huutaa jatkuvalla syötöllä aika sekoi hommaa.
Onko pakkiksesta tullut suomi24:n tasoinen mekka.
Ei se taida jarrutella. Moderointia ei paljon liene nykyään.Miken ei kantsis yhtään jarrutella, nyt uusia keskustelualueita auki vaan nopeaan tahtiin kun pössis on hyvä.