Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole pitkään aikaan kirjoiteltu fribasta. Järkeilin mennä ostamaan prismasta kiekkoja. En oo yli vuoteen ostanu kiekkoa, sen sijaan hukannut olen.

Ainakin Discraft Malta pitäis hakea. Olis tarve vakaalle midarille. Buzzz helvetin hyvä, mutta lentää tikkusuoraan sen 90m
Mulla on ollu Maltoja pari. Ei tee mun kädellä hirveästi muualla kuin tosi tuulisella. Buzzz OS riittää meikäläiselle normikelillä, että päätyy vasemmalle, mutta myös liitää.

Dronehan on kanssa vaihtoehto, jos tarvii tosi ylivakaata. Semmonenkin löytyy, mutten oo juuri heittäny. Ja Zone on kanssa ylivakaa, mutta enemmän lähärikiekko kuin midari. Mutta erinomainen kyllä tuossa lähäripelissä.

muoks. mut siis jos ESP Buzzzin fiiliksestä ja gripistä pitää, niin sen kanssa tuo Malta tais olla hyvin samanlainen.

mitähän Minä ostaisin seuraavaksi, henkilöautoja ja moottoripyöriä on katseltu silläsilmällä mutta ej löyvvy
Henkilöautoilet huomenna aamulla Tanpereelle ja:

58059a98-36f7-43ca-ab9d-0b9304e4905c-large::r:0.jpg

Meni tänään rario vahingossa rariorockille, siellä keskusteltiin huutokaupasta ja toimittaja sainio haaveili uazista työmatkaajoneuvoksi.

Kuinka hurja tarina pitää keksiä, jotta elukepaperit irtoavat?
Hurja tarina!
Missäs ne mun eläkepaperit viipyy?
Ei oo rahuleita näkynyt vielä!
Voittajan lounas. Purkki raejuustoa ja possumunkki.

Prismassa oli berliininmunkkeja, jotka oli halkaistu ja väliin lyöty kermavaahtoa. @Kajsna on näköjään aloittanut sivubisneksen pullapuolen suunnittelijana.
Erikoistuvan palkka, juu nou.

Jonkun verran tätä oosträiliän masterseffiä kattonu, amerikkalaista vähempi. Aikamoinen kulttuuriero, austraalialaisessa kannustetaan ja ihanaa hali-hali, amerikkalaisessa versiossa se on fuck you fucking idiot ja i hate him/her jne. Samanlaisen eron huomaa myös jossain USA vs. Kanada ohjelmaversioissa. Jenkit tykkää kauhiasta öyhöttämisestä ja konfrontaatiosta.

Jonkun verran tätä oosträiliän masterseffiä kattonu, amerikkalaista vähempi. Aikamoinen kulttuuriero, austraalialaisessa kannustetaan ja ihanaa hali-hali, amerikkalaisessa versiossa se on fuck you fucking idiot ja i hate him/her jne. Samanlaisen eron huomaa myös jossain USA vs. Kanada ohjelmaversioissa. Jenkit tykkää kauhiasta öyhöttämisestä ja konfrontaatiosta.
Tuo on juuri se syy miksi Masterchef Australia on menestynyt globaalisti mutta jenkkiversio ei. Ihan eri henki ja tunnelma, jenkkien versio ihan eri ohjelma jopa.

Tai suomi versio. Semmosta saatanan nyrpistelyä.
Aijaa! En ole ekan kauden jälkeen katsonut, eli en yhtään tiedä millainen se on. -Ja ei näemmä tarvitse katsoakaan!
Masterchef Australia on sellainen lämminhenkinen hyvänmielen ohjelma, tykkään, vaikka en edes kokkaa itse.

No tuleeko se seksihelle vai ei?? Tänään ainakin hyytävä keli 🥶

Eilen askartelin jo kylmävahaliuskojen kanssa, kun sääennusteet hehkui kuumuutta.

Minä taidan lähteä lauantaina kanoottihommiin. Kukaan ei ole suostunut mukaan, joten eksyn sitten itsekseni.

Kuinka pakkislaisilta onnistuu järvipelastustoiminta?

Lähden rannasta eteenpäin - niin sieltäpäin sitten etsinnät.

Back
Ylös Bottom