Oot stressiä paikkaillut lohturuoalla ja pitkillä oluilla?taas kiva tietää miksi paino on taas x+1kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot stressiä paikkaillut lohturuoalla ja pitkillä oluilla?taas kiva tietää miksi paino on taas x+1kg.
Jaa-a, olen juonut tällä viikolla 1,5 olutta. Stressin määräkin on vuoden takaiseen marginaalinen kun siirryin 80% julkiseen työhön ja 20% maakunnan parhaaksi perseenmyyjäksi. Sekä lopetin aktiivipäivystämisen, eli öiden viettämisen sairaalassa. Ja iltatöitäkään en ole tehnyt koko keväänä kuin yhtenä iltana, mitä ennen tein joka viikko.Oot stressiä paikkaillut lohturuoalla ja pitkillä oluilla?
Melkein viime vuonna sen pyörän ostin, mutta sain niin paskaa palvelua paikallisesta pyöräkaupasta, että en viitsi enää. Eikä mun selkä kumminkaan kestäisi mitään pitkiä pyörälenkkejä, korkeintaan koskelle: mallas ja takaisin.Jos painoa haluaa niittää, eikä pelkää/haittaa että lihat palaa (ei ne siitä mihinkään pala), kaikista miellyttävin tapa: sähköpyörä alle ja 2h lenkkiä omaan rauhalliseen tahtiin.
Olis taas kiva tietää miksi paino on taas x+1kg. Saatana.
Puoaukko pienempi kuin suu. Siitä se täytyy johtua.Hengittämällä paino ei kyllä millään nouse, se on mahdotonta. Ainoa selitys on, että suusta on tungettu ruokaa ja juomaa alas.
Puoaukko pienempi kuin suu. Siitä se täytyy johtua.
3,5 makkaraa.
Siinä kun pyörällä kuntoilee lähibaariin vetämään pari olutta niin saattaa tulla enemmän kuin lähtee
Millähän motivoisi itseään tekemään jotain tänään?
Koska jos en tuijota, niin voin todellakin alkaa harrastamaan sitä sumopainia. Minulla on hyvät geenit siihen hommaan.
passskapuhetta!
juomingit ei lihota, kyllä ne on ne syömingit
En halua, enkä ole ennenkään juossut muodin perässä. Enkä kyllä muutenkaan.Mut eikös semmonen ole muotia nykyään. Pitää olla vähä mistä ottaa kiinni.![]()