Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot stressiä paikkaillut lohturuoalla ja pitkillä oluilla?
Jaa-a, olen juonut tällä viikolla 1,5 olutta. Stressin määräkin on vuoden takaiseen marginaalinen kun siirryin 80% julkiseen työhön ja 20% maakunnan parhaaksi perseenmyyjäksi. Sekä lopetin aktiivipäivystämisen, eli öiden viettämisen sairaalassa. Ja iltatöitäkään en ole tehnyt koko keväänä kuin yhtenä iltana, mitä ennen tein joka viikko.

Olen siis tavalliseen verrattuna, tällä viikolla syönyt 3 makkaraa ja pari leipää, edellä mainittujen 1,5 oluen lisäksi. e: anteeksi 3,5 makkaraa.

Jos painoa haluaa niittää, eikä pelkää/haittaa että lihat palaa (ei ne siitä mihinkään pala), kaikista miellyttävin tapa: sähköpyörä alle ja 2h lenkkiä omaan rauhalliseen tahtiin.

Jos painoa haluaa niittää, eikä pelkää/haittaa että lihat palaa (ei ne siitä mihinkään pala), kaikista miellyttävin tapa: sähköpyörä alle ja 2h lenkkiä omaan rauhalliseen tahtiin.
Melkein viime vuonna sen pyörän ostin, mutta sain niin paskaa palvelua paikallisesta pyöräkaupasta, että en viitsi enää. Eikä mun selkä kumminkaan kestäisi mitään pitkiä pyörälenkkejä, korkeintaan koskelle: mallas ja takaisin.

Siinä kun pyörällä kuntoilee lähibaariin vetämään pari olutta niin saattaa tulla enemmän kuin lähtee :)
E: aattelin muuten hetkeä aiemmin että tänään voisi fillaroida kauppaan.

Millähän motivoisi itseään tekemään jotain tänään?

Tavoitteena saada ainakin yksi reikä seinään.

Koska jos en tuijota, niin voin todellakin alkaa harrastamaan sitä sumopainia. Minulla on hyvät geenit siihen hommaan.

Mut eikös semmonen ole muotia nykyään. Pitää olla vähä mistä ottaa kiinni.😁

passskapuhetta!

juomingit ei lihota, kyllä ne on ne syömingit

Jaa meinaatko, että juomissa ei ole ollenkaan niitä kalorioita? Kyllähän neki alkaa lihottaa, jos tarpeeksi paljon juo.

Eikä nappaa sitten yhtään.

Screenshot_20210515-101225_QuickPic.webp

Tommonen kilohan heilahtaa nesteitä, kun sattuu nukkumaan vähän huonosti tai sattuu vituttamaan joku asia X ja vähän pukkaa stressiä. Nukkuu päivän parin päästä paremmin ja käy pari kertaa kusella, niin veks on.

Itellä väkisin salilla käyminen rupes lähinnä lisäämään stressiä sen sijaan, että ois hyvää oloa ylläpitävää liikuntaa, niin jätin kokonaan poies lukuunottamatta bodausta käsipainoilla himassa.

Back
Ylös Bottom