Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auttaako kyseinen vynssi myös sen kolmannen kutinaan?Aloin jo, kaikista mömmöistä huolimatta, kaivamaan silmiä päästäni, mutta sen sijaan hain kortisonitippoja ja ah tätä autuutta kun ei silmiä kutise.
onko ne Ikean lihapullat edes osittain tuon tason uhrauksen arvoisia?
Oletko muuten noin alan miehenä pitänyt tilastoa myös siitä, meneekö vuositasolla litroina enemmän polttoaineita vai mallastuotteita?
Auttaako kyseinen vynssi myös sen kolmannen kutinaan?
10 hodaria on ihan hyväei! ja yhdistettynä siihen teollisuusmuusiin menee pakkasen puolelle!
Niinhän näitä aina.Kaverin puolesta kyselet?
Kaverille suosittelen pulloharjaa, varmistusnarulla.Auttaako kyseinen vynssi myös sen kolmannen kutinaan?

Kyllä tuo silmäkortisoni on vain elämän ilon pelastava lääke.Olipa hyvä idea taasen tämä lounasbuffa kun kortisoni päällä. Maha on fyysisesti niin täynnä että pahaa tekee, mutta silti tekisi mieli hakea lisää ruokaa![]()
Olipa hyvä idea taasen tämä lounasbuffa kun kortisoni päällä. Maha on fyysisesti niin täynnä että pahaa tekee, mutta silti tekisi mieli hakea lisää ruokaa![]()
Kyyyyllä niitä syö. Ottaa ranut, jos muusi ei miellytä. Tosin, onko se sitten parempi, en tiedä."Ostan sulle lihapullat jos lähdet mun kanssa Ikeaan?"
Eli kun olen aina ennen pyrkinyt tehokkaaseen läpikulkuun ja omaa kokemusta ei ole, niin onko ne Ikean lihapullat edes osittain tuon tason uhrauksen arvoisia?![]()
"Ostan sulle lihapullat jos lähdet mun kanssa Ikeaan?"
Eli kun olen aina ennen pyrkinyt tehokkaaseen läpikulkuun ja omaa kokemusta ei ole, niin onko ne Ikean lihapullat edes osittain tuon tason uhrauksen arvoisia?![]()