Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rilli saapui eilen. Tämäkin kyllä parjattua kaasumallia, mutta hyvin on paistanut läskit ja makkarat. Pitää hakea jotain käristettävää illaksi, kun saa työt pakettiin.

Aloin jo, kaikista mömmöistä huolimatta, kaivamaan silmiä päästäni, mutta sen sijaan hain kortisonitippoja ja ah tätä autuutta kun ei silmiä kutise.

Perkele!

Ihan ajoissa menin nukkumaan, uni tuli kuitenkin vasta joskus neljän maissa. Aamulla heräsin muka virkistyneenä kunnes yritin nousta sängystä, unipyörrytys iski. Kello 0733. Ei tullut uni takaisin silmään.

Nyt ihan tillintallin. Taidan lähteä ikeaan.

"Ostan sulle lihapullat jos lähdet mun kanssa Ikeaan?"
Eli kun olen aina ennen pyrkinyt tehokkaaseen läpikulkuun ja omaa kokemusta ei ole, niin onko ne Ikean lihapullat edes osittain tuon tason uhrauksen arvoisia? :unsure:

Oletko muuten noin alan miehenä pitänyt tilastoa myös siitä, meneekö vuositasolla litroina enemmän polttoaineita vai mallastuotteita?

jos otetaan vain harrastepyörän juomat litrat niin kyllä mallastuotetta menee kevyesti enemmän, onhan siinä kausikin noi 9kk pidempi

jos harrastepyörä + henkilöauto niin sitten täytyy yksikkö muuttaa euroiksi, että mallastuote voittaa

Olipa hyvä idea taasen tämä lounasbuffa kun kortisoni päällä. Maha on fyysisesti niin täynnä että pahaa tekee, mutta silti tekisi mieli hakea lisää ruokaa :confused:
Kyllä tuo silmäkortisoni on vain elämän ilon pelastava lääke.

Ja hämmentävästi näköjään allerginen konjuktiviitti on ihan virallinen käyttöaihe..eikä mene ihan off-label käytölle.

Eli kun olen aina ennen pyrkinyt tehokkaaseen läpikulkuun ja omaa kokemusta ei ole, niin onko ne Ikean lihapullat edes osittain tuon tason uhrauksen arvoisia? :unsure:
Kyyyyllä niitä syö. Ottaa ranut, jos muusi ei miellytä. Tosin, onko se sitten parempi, en tiedä.

Ne hodarit on pettymys. Pari kertaa otin alkuun ja totesin, että kalliita nakkeja. Aika köppänen syödä hodaria vain sinapin&kepsutin kera.

Inhoan niitä kaardemummalihapullia. Mutta ei muo edes päästetty koko ravinteliin, kuulma puolen tunnin jono. Kas kun ei tarvitse paikkavarausta.

Ostin kuitenkin jotain: punaviinilaseja. Kaljanmaisteluun.

Back
Ylös Bottom