poikkeustilanne
jääkaapissa karhua
enkä nyt puhu siitä kaljanlitkusta
jääkaapissa karhua
enkä nyt puhu siitä kaljanlitkusta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kilometrien odotusjono muodostuisi välittömästi. On kyllä herrrrrrkku.Vois tehdä internetsi testin ja laittaa tuon kuvan johonkin tinneriin ja teksti:
Lento ja merikapteeni
Insinööri
Lääkäri (ortopedi)
Eversti
Kuinkahan moni nainen menisi halpaan?
Mä oon haaveillut, että haukka olis kiva lemmikki tälläsessä metsän keskellä olevassa kaupungissa. Vois lennellä vapaana ja välillä tulla tuohon parevekkeelle moikkaamaan, ja tarkalla näöllään tunnistaisi kun kävelen reteesti hanskan kanssa keskelle toria ja pyydän istumaan kädelle. Vähän voisi myös vajentaa räksyttävien pikkukoirien kantaa pienemmäksi.
Meinaako kukaan kattoa linnanjuhlia?
Täytyy tunnustaa että itekin ajattelin joskus nuorempana noin kun ei oikein ollut tullut ikinä ajateltua mitä se tarkottaa ja mitä se on vaatinut. Että ehkäpä sielläkin ajatukset muuttuu kun tulee ikää vähän lisää.Mä tässä niitä katselen ja vähän harmittaa jonkun nuorisolaisen kommentti siitä, että itsenäisyys on kai ihan kiva juttu, mutta ei sillä sille itelle mitään merkitystä sillai oo...![]()
Meinaako kukaan kattoa linnanjuhlia?
en ymmärrä
Nuorena ei välttämättä niin laajasti ajattele asioita tai itsessään ajattelu on hyvin mustavalkoista. Sekä nuorena sitä aikalailla elää siinä hetkessä.Mä tässä niitä katselen ja vähän harmittaa jonkun nuorisolaisen kommentti siitä, että itsenäisyys on kai ihan kiva juttu, mutta ei sillä sille itelle mitään merkitystä sillai oo...![]()
Kun meinasit ottaa samanlaisen kuvan. Niin tassi ei pysy pimpulin päällä.
Kerran kävin yhen irakilaisen hepun kyyhkyjä kattomassa. Sillä oli suht kookkaassa rintamamiestalossa niitä aivan perkeleesti, kymmeniä, ja aika monta pesää missä munia. Niitä se lennätteli ja kirosi haukkoja kun ne kävi suht säännöllisesti poimimassa helppoja saaliita.
Mä tässä niitä katselen ja vähän harmittaa jonkun nuorisolaisen kommentti siitä, että itsenäisyys on kai ihan kiva juttu, mutta ei sillä sille itelle mitään merkitystä sillai oo...![]()