Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaa jannu takertui pikkuseikkoihin
Minä näin jo niin suuren ongelman kuvan toteutuksessa, että pikkuasiat ei tullut etes miele:n
tulee puuttumaan nimittäin iänkaikkisesti se NAISiminen kenen päälle asetelle #pelkkä #näyttävästi

View: https://www.youtube.com/watch?v=ajzwIijF8iQ

Minä kun luulin että meinaat itse makoilla noin, donitsi aisan ympärillä...

Homer.webp

Nämä on karuja juttuja. Ukin kertomaa. Vatsaan haavoittunut venäläinen viittoi, että annettaisiin vettä. Ukki juotti häntä. Seuraavaksi pyysi tupakkaa. Muutamat savut pystyi vetämään. Seuraavaksi viittoi kuinka häntä pitäisi ampua päähän.
Tähän ei ukki suostunut. Huono juttu, etteivät veteraanit ei ole kertomassa jälkipolville mitä Taipaleessa ja Summassa tapahtui muinoin. Tulisi vähän merkitystä asioihin.

Se nyt kuitenkin pitäisi olla kaikille selvää, että laulujen lunnaat Suomen itsenäisyyden kanssa ovat tulleet hyvin kalliiksi. Tätä pitäisi kaikkien osata arvostaa.

Minä en juttuja oo kuullut keltään, kun eivät oo ole elossa olleet. Tai mummi on joskus kertonut jotain, kun ovat evakkoon lähteny Karjalasta. Mut oon sitten katsellut vaan jotain isopaapan (tai jonkun muun) ottamia kuvia ruumiskasoista ja vähän surullisia kuvia siitä ja sen kavereista, jotka yrittää näyttää hyväntuulisilta, vaikka sotimaan pitäis lähteä.

En minäkään juomista ole lopettanut, päätin vaan rajoittaa huvin vuoksi kännissä olemista ja ei ole tässä rajoitusten vuoksi oikein ollut sellaisia sosiaalisia tapahtumia joissa janojuomaa olisi tarjolla ollut joten tipattomalla menty puolivahingossa.

loppuvuonna nyt ei ainakaan ole tiedossa yhtäkään syytä nauttia, saa nähdä tapahtuuko tammikuussakaan mitään

lippu on varmuudenvuoksi ostettu tammikuussa ehkä järjestettäviin loppuunmyytyyn panojuhliin, sielä sitten maistellaan jos sattuu käydä niin hyvä tuuri, että tammikuussa jotain saa järjestää

Ja vittu vale. Russeli takavalot vilahti horisonttiin lähdössä. Ei mitään saumaa. Valen autossa jarrut laahaa pahemmi mitä Irman toyotas.
Vaikka on ollut tiedossa että Russell on rattimies niin oli kyllä pettymys Bottaksen ajo ja mersun taktiikka myös. Olis ollu paikka pelata voitto Hamiltonin tyyliin turva-autoa odotellen vanhoilla renkailla, mutta eij.

Mersun mokat oli mun mielestä sivuseikka. Vale oli ihan täys lapanen. Lähdössä Rus katos kakkosruudusta horisonttiin. Vale sai turva-autolla kiinni. Rengassekoilun jälkeen vale pääsi edelle, mutta Gerorgi lentämällä ohi ja voittotaistoon. Kunnes kävi miten kävi.

Onkohan eri moottori hämin autossa? Tai sitten valen pitää lopettaa se pyöräily ja homoilu tiffanin kanssa.

edit:

Rariosta kuulin että Luis oli jo varmistanut mestaruuden.
Piti internetistä katsoa missä tallissa mahtaa ajaa.

#tulluseurattua

Back
Ylös Bottom